Darmowe Oferty Pracy w Zarabiaj.pl

Supply Chain Manager, Poznań - Ogłoszenie o Pracę

Szukaj Tylko w Tytułach
"Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga
Dla dynamicznie działającej i rozwijającej się firmy produkcyjnej z branży spożywczej, do pracy na stałe PILNIE poszukujemy doświadczonych i nastawionych na proaktywne działanie kandydatów na stanowisko:

Supply Chain Manager

Data publikacji:
6.6.2017
Miejsce:
Poznań
Kategoria:
Logistyka

Supply Chain Manager
Miejsce pracy: okolice Poznania

Kluczowe zadania to:

  • opracowanie, wdrożenie oraz nadzór nad realizacją strategii zarządzania łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie
  • bieżące zarządzanie procesem na linii łańcucha dostaw (customer service, planowanie produkcji, zakupy, magazynowanie)
  • planowanie zakupów oraz produkcji w horyzoncie krótko/ średnio/ długoterminowym
  • optymalizacja poziomu stoków surowców i wyrobów gotowych
  • maksymalizacja wskaźnika dostaw wyrobów gotowych do klienta (OTIF delivery)
  • kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze
  • tworzenie i implementacja działań optymalizacyjnych
  • stworzenie, monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności do klienta wewnętrznego
  • podnoszenie efektywności organizacji pracy zespołu oraz doskonalenie procesów


Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym/ analogicznym stanowisku (Koordynator/ Manager ds. Supply Chain) zdobyte w średniej/ dużej wielkości firmach produkcyjnych
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe (logistyka, supply chain, ekonomia)
  • ugruntowana wiedza poparta praktyką zawodową w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw
  • praktyczne doświadczenie w przeprowadzaniu procesów optymalizacyjnych, restrukturyzacyjnych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność określania zadań i celów oraz skuteczne ich egzekwowanie
  • umiejętność skupiania ludzi wokół wspólnego celu, osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
  • otwartość na działanie w zmiennych warunkach
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, znajomość systemów klasy ERP
  • dobra/ komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat. B (czynne)


Nasz Klient oferuje:

  • stałą, stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (umowa o pracę, pełen etat)
  • motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia + benefity)
  • możliwość realizacji ciekawych, rozwojowych projektów w obszarze łańcucha dostaw


Poszukujemy eksperta, który nie tylko powie nam, jak udoskonalić procesy w łańcuchu dostaw, ale podejmie się tego wyzwania w sytuacji strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa. Rola dla ambitnych i odważnych - jeśli sądzisz, że to zadanie dla Ciebie, nie zwlekaj z przesłaniem swojego CV!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH12/17Z w tytule e-maila.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: kh@recruitmentsolutions.pl

Dane kontaktowe:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel. +48 531 465 004

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj ani nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń