Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

LSJ Group

Asystent ds. zakupów

  • Data publikacji:
  • 07-03-2017
  • Miejsce Pracy:
  • Szczecin

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. zakupów

 

Miejsce pracy: Szczecin (Prawobrzeże)

 

Zakres obowiązków:

- zamawianie transportów i negocjowanie umów z przewoźnikami
- optymalizacja kosztów magazynowania i negocjowania umów z kontrahentami 
- współpraca z kierownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie zakupu części zapasowych i utrzymania stanów minimalnych

 

Wymagania:

- min. 1-2 lata doświadczenia w Dziale Zakupów 
- wykształcenie wyższe kierunkowe 
- doświadczenie w zakresie logistyki transportu oraz logistyki magazynu 
- doświadczenie w obszarze planowania transportu/logistyki 
- dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny 
- determinacja i upór 
- odporność na stres i częste zmiany 
- doskonałe umiejętności negocjowania

 

Klient oferuje:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na samodzielnym stanowisku 
- narzędzia potrzebne do wykonywania pracy 
- pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w regionie

 

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Asystent ds. zakupów - Prawobrzeże” na adres: experts@lsj.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440 
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin 
Phone: +48 91 814 52 51 
E-mail: experts@lsj.pl 
http://www.lsj.pl/experts| http://www.lsj.pl