- Ogłoszenia o Pracę
- Szczecin
- Asystent ds. zakupów
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystent ds. zakupów
- Data publikacji:
- 07-03-2017
- Miejsce Pracy:
- Szczecin
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. zakupów
Miejsce pracy: Szczecin (Prawobrzeże)
Zakres obowiązków:
- zamawianie transportów i negocjowanie umów z przewoźnikami
- optymalizacja kosztów magazynowania i negocjowania umów z kontrahentami
- współpraca z kierownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie zakupu części zapasowych i utrzymania stanów minimalnych
Wymagania:
- min. 1-2 lata doświadczenia w Dziale Zakupów
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- doświadczenie w zakresie logistyki transportu oraz logistyki magazynu
- doświadczenie w obszarze planowania transportu/logistyki
- dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny
- determinacja i upór
- odporność na stres i częste zmiany
- doskonałe umiejętności negocjowania
Klient oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na samodzielnym stanowisku
- narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
- pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w regionie
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Asystent ds. zakupów - Prawobrzeże” na adres: experts@lsj.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 51
E-mail: experts@lsj.pl
http://www.lsj.pl/experts| http://www.lsj.pl