Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

GRAFTON RECRUITMENT POLSKA SP. Z O.O.

Complaint Handling Team Leader

  • Data publikacji:
  • 28-04-2016
  • Miejsce Pracy:
  • Łódź
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: Complaint Handling Team Leader.

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie 10-osobowym zespołem,
  • wyznaczenie zadań, delegowanie obowiązków, motywowanie i wsparcie zespołu,
  • dbanie o sprawną i jakościa obsługę reklamacji składanych przez klientów,
  • przygotowywanie analiz biznesowych,
  • praca nad usprawieniem procesu rozwiązywania zapytań klientów,
  • zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych zadań.

Wymagania:

  • wykszatłcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, itp.),
  • doświadczenia w zarządzaniu praca zespołu,
  • min. 3-letnie doświadczenie w obszarze produkcji/logistyki,
  • kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość systemu SAP - mile widziane,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubepieczenie, karta lunchowa),
  • możliwośc rozwoju w międzynarodowych strukturach,
  • możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach.

Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.