Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Rapid Staff

Praca biurowa zdalna

  • Data publikacji:
  • 18-07-2016
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź, Białystok

RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacji rejestru sądowego Companies House; 10010757).

Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise".
Praca jest wykonywana z domu, za pośrednictwem otrzymanego oprogramowania CRM. Pracę można wykonywać w formacie 15 lub 30 godzinnym (tygodniowo). Wynagrodzenie wynosi 2800zł netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400zł netto w formacie 15 godzinnym), a wszystkie wynagrodzenia płyną z firmowego rachunku RapidStaff w Banku Millenium.

Po 6 miesiącach istnieje opcja relokacji do Centrali platformy e-commerce w Birmingham, Wielkiej Brytanii (wówczas praca już nie odbywa się zdalnie).

Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii (nie dysponujący numerem National Insurance), będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytani (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy. Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nieposiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.
To ogłoszenie zostało dodane przez zewnętrznego Assistant Recruitera, numer autoryzacji: RS282.