- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Account Executive / Specjalista ds. sprzedaży
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Account Executive / Specjalista ds. sprzedaży
eGospodarka.pl to jeden z pierwszych polskich serwisów biznesowych (działamy nieprzerwanie od ponad 20 lat). Nasza marka jest dobrze rozpoznawalna zarówno w środowisku biznesowym jak i wśród osób prywatnych.
Publikujemy wiadomości z zakresu biznesu, prawa, podatków, finansów i gospodarki. Udostępniamy szereg narzędzi pomocnych przy prowadzeniu firmy oraz pracy w domu: bezpłatne aktualne wzory dokumentów i formularzy, narzędzia porównawcze, kalkulatory i wyszukiwarki (m.in. baza przetargów publicznych i firmowych oraz oferty pracy).
Naszą misją jest dostarczanie praktycznej wiedzy i narzędzi niezbędnych w podejmowaniu działań i decyzji biznesowych oraz pomoc w nawiązywaniu kontaktów i wymianie informacji między firmami.
Poprzez szeroką propozycję reklamowąułatwiamy firmom efektywne dotarcie z informacją o produkcie lub usłudze do wybranego odbiorcyorazbudowanie wizerunku i świadomości marki. W tym celu oferujemy m.in. newslettery, mailingi, artykuły natywne i sponsorowane, działy dedykowane oraz kampanie bannerowe.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Account Executive / Specjalista ds. sprzedaży
Jeśli lubisz sprzedawać a realizacja wyznaczonych planów sprawia Ci satysfakcję, zwracasz uwagę na dobre dopasowanie oferty do potrzeb klienta oraz budowanie długofalowych relacji opartych na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu, łatwo nawiązujesz kontakt, lubisz negocjować i potrafisz wyjść z własną inicjatywą, to jesteś naszym idealnym kandydatem.
Główne obowiązki i zadania
- Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych klientów
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami bezpośrednimi, agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
- Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych (sprzedaż kampanii reklamowych na serwisie, poszukiwanie nowych możliwości współpracy)
- Obsługa bieżących zapytań otrzymywanych od agencji i domów mediowych
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych
- Przygotowywanie ofert handlowych, umów i koordynacja ich realizacji
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Oczekujemy
- Doświadczenia w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów lub pracy o podobnym charakterze
- Mile widziana znajomość zagadnień związanych z reklamą online i promocją w internecie, a jeśli jej nie posiadasz, to wystarczy że jesteś skutecznym sprzedawcą, całej reszty Cię nauczymy 😉
- Komunikatywności, umiejętności łatwego nawiązywania nowych kontaktów (telefonicznie, mailowo, poprzez media społecznościowe)
- Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Zorientowania na dobór oferty adekwatnej do potrzeb klienta
- Wysokiej kultury osobistej, empatii oraz umiejętności negocjacyjnych nakierowanych na wypracowanie rozwiązań satysfakcjonujących obydwie strony
- Inicjatywy, pomysłowości, nieszablonowego myślenia i samodzielności w działaniu
- Dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania czasem
- Nastawienia na rozwój osobisty, poszerzanie wiedzy i kontaktów
Oferujemy
- Umowę o pracę lub B2B
- Stałe wynagrodzenie miesięczne (4 tys. zł netto) plus prowizja adekwatna do osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju własnych umiejętności
- Bezpośredni wpływ na ofertę produktową i rozwój firmy
- Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywę
- Samodzielne stanowisko w dużym i stabilnym projekcie
- Swobodę w działaniu, bez nadmiaru procedur i biurokracji
- Życzliwą i otwartą atmosferę w doświadczonym zespole
- Łatwy, bezpośredni kontakt z przełożonym i właścicielami serwisu 😊
- Brak dress codu
- Udział w szkoleniach i konferencjach
- Sprzęt i narzędzia pracy dopasowane do Twoich potrzeb
- Praca w biurze Warszawa, ul. Wolska (blisko stacji Metro Płocka)