- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Administrator Osiedla
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Administrator Osiedla
Administrator Osiedla
- Data publikacji:
- 21-01-2020
- Miejsce Pracy:
- Kraków
- Stanowisko:
- Agent Nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko:
Administrator Osiedla
Zakres obowiązków:
- dokonywanie comiesięcznych odczytów i kontroli zużycia mediów oraz ich rozliczanie,
- nadzór pracy służb utrzymania zieleni, porządkowych, konserwacyjnych, utrzymania dźwigów, innych,
- zlecanie napraw bieżących, prac remontowych, konserwacyjnych, awaryjnych, pozostałych,
- kontrola i rozliczanie faktur wystawianych przez firmy zewnętrzne i dostawców mediów, w tym dokonywanie podziału kosztów,
- bieżąca kontrola nieruchomości w zakresie utrzymania technicznego, porządku, usuwania odpadów i utrzymania zieleni,
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji, w tym rozliczeń związanych z identyfikatorami postojowymi, pilotami, bramami wjazdowymi i szlabanami,
- sporządzanie rzeczowo-finansowych planów remontów i konserwacji nieruchomości,
- udział w odbiorach robót, komisjach przetargowych, przeglądach nieruchomości,
- obsługa administracyjna zgłoszeń i korespondencji pomiędzy mieszkańcami a Spółdzielnią,
- prowadzenie kartotek i ewidencji lokatorów, zgłoszeń usterek, dokumentacji technicznej i administracyjnej, książek budynków, rejestrów przeglądów okresowych, pozostałej,
- współpraca z Radą Osiedla, Samorządami Nieruchomości, Zarządem i komórkami Spółdzielni w zakresie zadań regulaminowych i statutowych,
- wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez Zarząd i Kierownictwo Spółdzielni.
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy i znajomość prawa spółdzielczego,
- wykształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami lub ekonomiczne, techniczne,
- co najmniej dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych (Word i Excel),
- samodzielność, zdecydowanie i efektywność w działaniu,
- znajomość zasad komunikacji społecznej, wysoka kultura osobista i odporność na stres,
- mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV,
- kserokopie dyplomów ukończonych studiów, świadectwa posiadanych kwalifikacji.
Termin składania ofert do: 31.01.2020 r.
Spółdzielnia odpowiada tylko na oferty, którymi jest zainteresowana. Prosimy o dopisanie następującej formuły: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926, ze zm.)”