Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Administrator Osiedla

Administrator Osiedla

  • Data publikacji:
  • 21-01-2020
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Stanowisko:
  • Agent Nieruchomości

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki w Krakowie

poszukuje osoby na stanowisko:

Administrator Osiedla

 

Zakres obowiązków:

  • dokonywanie comiesięcznych odczytów i kontroli zużycia mediów oraz ich rozliczanie,
  • nadzór pracy służb utrzymania zieleni, porządkowych, konserwacyjnych, utrzymania dźwigów, innych,
  • zlecanie napraw bieżących, prac remontowych, konserwacyjnych, awaryjnych, pozostałych,
  • kontrola i rozliczanie faktur wystawianych przez firmy zewnętrzne i dostawców mediów, w tym dokonywanie podziału kosztów,
  • bieżąca kontrola nieruchomości w zakresie utrzymania technicznego, porządku, usuwania odpadów i utrzymania zieleni,
  • prowadzenie dokumentacji i ewidencji, w tym rozliczeń związanych z identyfikatorami postojowymi, pilotami, bramami wjazdowymi i szlabanami,
  • sporządzanie rzeczowo-finansowych planów remontów i konserwacji nieruchomości,
  • udział w odbiorach robót, komisjach przetargowych, przeglądach nieruchomości,
  • obsługa administracyjna zgłoszeń i korespondencji pomiędzy mieszkańcami a Spółdzielnią,
  • prowadzenie kartotek i ewidencji lokatorów, zgłoszeń usterek, dokumentacji technicznej i administracyjnej, książek budynków, rejestrów przeglądów okresowych, pozostałej,
  • współpraca z Radą Osiedla, Samorządami Nieruchomości, Zarządem i komórkami Spółdzielni w zakresie zadań regulaminowych i statutowych,
  • wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez Zarząd i Kierownictwo Spółdzielni.

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy i znajomość prawa spółdzielczego,
  • wykształcenie w zakresie zarządzania nieruchomościami lub ekonomiczne, techniczne,
  • co najmniej dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych (Word i Excel),
  • samodzielność, zdecydowanie i efektywność w działaniu,
  • znajomość zasad komunikacji społecznej, wysoka kultura osobista i odporność na stres,
  • mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny,
  • CV,
  • kserokopie dyplomów ukończonych studiów, świadectwa posiadanych kwalifikacji.

Termin składania ofert do: 31.01.2020 r.

Spółdzielnia odpowiada tylko na oferty, którymi jest zainteresowana. Prosimy o dopisanie następującej formuły: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926, ze zm.)”