- Ogłoszenia o Pracę
- Asystentka Biura na zastępstwo (z możliwością przedlużenia)
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka biura - umowa na zastępstwo
Asystentka Biura na zastępstwo (z możliwością przedlużenia)
Data publikacji: 02-02-2024
Miejsce Pracy: Polska, Warszawa
Wynagrodzenie: 6000-7000 brutto
Stanowisko: Asystent
Dla naszego klienta poszukujemy ososby na stanowisko:
Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące).
- Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej).
- Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości.
- Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders).
- Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących).
- Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura.
- Obsługa sali konferencyjnej i gości.
- Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym.
- Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu.
- Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw.
- Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura.
- Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności).
- Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów.
- Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem.
- Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna).
- Inne prace zlecone przez Kierownika Biura.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku biurowym,organizacyjnym lub pokrewne.
- Wykształcenie wyższe.
- Język angielski na poziomie B2.
- Swobodna obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
- Dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.
- Komunikatywność.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na zastępstwo (18 miesięcy, z możliwością przedłużenia)
- Wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 brutto
- Pracę stacjonarną w biurze niedaleko galerii Westfield Mokotów
- Pakiet opieki medycznej (Luxmed)
Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim