- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia
Asystentka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
-
Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące).
-
Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej).
-
Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości.
-
Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders).
-
Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących).
-
Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura.
-
Obsługa sali konferencyjnej i gości.
-
Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym.
-
Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu.
-
Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw.
-
Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura.
-
Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności).
-
Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów.
-
Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem.
-
Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna).
-
Inne prace zlecone przez Kierownika Biura.
Wymagania:
-
Doświadczenie na stanowisku biurowym,organizacyjnym lub pokrewne.
-
Wykształcenie wyższe.
-
Język angielski na poziomie B2.
-
Swobodna obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
-
Dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.
-
Komunikatywność.
Oferujemy:
-
Umowę o pracę na zastępstwo (18 miesięcy, z możliwością przedłużenia)
-
Wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 brutto
-
Pracę stacjonarną w biurze niedaleko galerii Westfield Mokotów
-
Pakiet opieki medycznej (Luxmed)