Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

PIRKFiS
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

  • Data publikacji:
  • 15-04-2024
  • Miejsce Pracy:
  • Rzeszów
  • Stanowisko:
  • Asystent

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

(łączy w sobie trzy istotne funkcje asystowanie w zarządzaniu, współpraca z biurem rachunkowym, realizacja bieżących płatności)

Rodzaj pracy: stacjonarna + mobilność lokalna Miejsce pracy: Rzeszów

Wymagania:

- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,

- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki zarządzanie, administracja,

- sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie,

- szybkość działania, umiejętność rozwiązywania problemów

- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

- bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych,

- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel),

- kreatywność i otwartość na innowacje,

- dobra organizacja czasu pracy,

- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,

- punktualność,

- komunikatywność i samodzielność w działaniu

- nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- umiejętność raportowania,

- mile widziane zainteresowanie lub powiazania z branżą,

- prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków m.in.

-Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w porozumieniu z biurem rachunkowym tj. prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę-zleceń, karty czasu pracy, zleceń, wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy , urlopy itp.

- Sporządzanie zestawień finansowych,

- Sporządzanie umów, porozumień w oparciu o wytyczne przełożonego,

- Składanie terminowe dokumentacji w biurze rachunkowym i projektowym,

- Kontrola bieżąca rozliczeń i płatności pracowniczych oraz opłat i rachunków,

- Przygotowywanie umów m.in.: o pracę, zleceń, aneksów z osobami fizycznymi i prawnymi zgodnie z wytycznymi przełożonego,

- Przygotowanie zaświadczeń, pism elektronicznie i tradycyjnie,

- Bieżąca kontrola finansów podatki dochodowy i vat+ realizacja płatności,

- Przygotowywanie podstawowej dokumentacji do dotacji i pożyczek,

- Uzupełnianie i czuwanie nad terminowością składania sprawozdań,

- Rozliczenia excel działalności bieżącej i sezonowej,

- Prowadzenie bazy członkowskiej,

- Przyjmowanie zapisów na kursy i szkolenia,

- Przygotowywanie dokumentacji Zarządów na podstawie wytycznych przełożonego,

- Aktualizacja dokumentów w szczególności regulaminów i umów,

- Obsługa elektroniczna wniosków i pism z instytucjami publicznymi,

- Współpraca z kadrą pracowniczą,

- Archiwizowanie dokumentów,

- Konsultacje i zakupy dla biura,

- Rekrutacja zleceniobiorców z weryfikacją uprawnień,

- Działania na wypracowanych procedurach z możliwością.

Oferujemy:

- pełny etat

- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę / B2B / zlecenie,

- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa, prowizja, premia),

- przyjazny zespół i miłą atmosferę w ambitnym zespole,

- możliwość awansu i progresywnego wynagrodzenia,

- prace stacjonarną – mobilna regionalnie,

- samodzielność,

- szkolenia i rozwój w strukturach.

Dodatkowe informacje:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca@pirkfis.pl Kontakt tylko mailowy. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”

Uwaga! Liczba stanowisk ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.