- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Asystentka w biurze tłumaczeń
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
ABC Tłumaczenia
Biuro tłumaczeń poszukuje asystentki
Asystentka w biurze tłumaczeń
Zakres obowiązków:
- odpowiadanie na zapytania ofertowe składane przez klientów mailowo oraz telefonicznie,
- przyjmowanie i rejestracja zleceń,
- koordynowanie realizacji zleceń przez tłumaczy zewnętrznych
- przekazywanie zrealizowanych zleceń klientom,
- fakturowanie, wystawianie paragonów
- wykonywanie drobnych tłumaczeń (j. angielski i rosyjski) pod kierunkiem tłumacza przysięgłego
Wymagania:
- ukończone studia co najmniej na poziomie licencjata – mile widziana lingwistyka z j. angielskim i rosyjskim
- doświadczenie w obsłudze klienta
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i adaptacji w nowym środowisku,
- dobra umiejętność organizacji pracy,
- komunikatywność,
- obsługa komputera,
- znajomość branży tłumaczeniowej będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- praca w młodym i dynamicznym zespole w doskonale prosperującej i rokującej branży,
- wynagrodzenie ustawowe plus premia w zależności od wyników,
- system premiowania
- możliwość zatrudnienia na umowę o pracę,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@abctlumaczenia.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”