- Ogłoszenia o Pracę
- Asystentka Zarządu - pomoc biurowa.
                Firma Technical Assistance specjalizuje się w remontach maszyn górniczych, produkcji specjalistycznych urządzeń oraz wdrażaniu nowoczesnych technologii w przemyśle ciężkim. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Pracownika biurowego, który wesprze codzienne funkcjonowanie biura i będzie realnym wsparciem dla zespołu.  Jeśli jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną, odpowiedzialną, odporną na stres -zapraszamy do aplikacji!
              
                          Asystentka Zarządu - pomoc biurowa.
              Data publikacji
              29-10-2025
            
            
            
              Miejsce Pracy
              Wyry, woj. śląskie
            
            
                        
              Wynagrodzenie
              5 400 - 6 500 zł / mies. Brutto
            
                        
                        
                        
              Stanowisko
              
                                Pracownik Biurowy
                              
            
                        
                        
              Rodzaj Pracy
              Praca stała
            
                        
                        
              Rodzaj Umowy
              Umowa o pracę
            
                        
                        
              Wymiar Pracy
              Pełny etat
            
                        
                        
              Znajomość Języka
              Angielski
            
                        
                        
                      Zakres obowiązków:
1. Koordynacja nad obiegiem dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji w firmie.
2. Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i obsługę bieżących spraw administracyjnych.
3. Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, ofert oraz zamówień, a także ich koordynacja.
4. Porządkowanie, archiwizacja i wprowadzanie dokumentów do systemu.
5. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby przedsiębiorstwa.
6. Organizacja spotkań i bieżących działań biurowych.
7. Współpraca z działami produkcyjnym i technicznym przy realizacji bieżących zadań.
8. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej).
9. Wykonywanie innych zleconych prac biurowych i organizacyjnych.
Wymagania:
1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie z branży technicznej lub przemysłowej).
2. Dobra organizacja pracy, samodzielność i rzetelność.
3. Biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
4. Komunikatywność i zaangażowanie.
5. Elastyczność w działaniu i gotowość do nauki.
6. Odporność na stres i zmieniające się priorytety wykonywanych poleceń.
7. Wysoka kultura osobista.
8. Prawo jazdy kat. B
9. Znajomość języka angielskiego - mile widziana.
Oferujemy:
1. Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z sektora przemysłowo-technicznego.
2. Pracę w zgranym zespole specjalistów.
3. Realny wpływ na sprawne funkcjonowanie biura i procesów administracyjnych.
4. Współpracę z technologami i inżynierami z pasją.
5. Udział w ciekawych projektach krajowych i zagranicznych.
6. Narzędzia pracy niezbędne do realizacji powierzonych zadań.
7. Premie uznaniowe i okazjonalne.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń