M&J CORPORATION SP.ZO.O.
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka zarządu . ( Siedziba Szałsza/Gliwice )

  • Data publikacji:
  • 19.10.2021
  • Miejsce Pracy:
  • SZAŁSZA
  • Branża:
  • Administracja biurowa
  • Stanowisko:
  • Account Manager

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywanych obowiązkach służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura. Do głównych obowiązków pracownika należy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej , prowadzenie kalendarza spotkań zarządu , przygotowanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki .oraz wymagane jest:-czynne prawo jazdy kat B ( wymagane )- bardzo dobra znajomość języka angielskiego- mile widziane doświadczenie-otwartość na podejmowanie nowych kontaktów-zdolności pracy w zespole-sumienność i zaangażowanie- wysokiej kultury osobistej-chęci rozwojuCo oferujemy :- atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa plus premia).-stabilne zatrudnienie w firmie o wieloletnim doświadczeniu- praca w miłej atmosferze-możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji- praca w godzinach od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV kontakt@mj-corporation.plUprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty .Proszę o załączeniu w CV zgody na przetworzenie danych RODO.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń