- Ogłoszenia o Pracę
- Asystentka zarządu . ( Siedziba Szałsza/Gliwice )
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Asystentka zarządu . ( Siedziba Szałsza/Gliwice )
- Data publikacji:
- 19-10-2021
- Miejsce Pracy:
- SZAŁSZA
- Stanowisko:
- Account Manager
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywanych obowiązkach służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura. Do głównych obowiązków pracownika należy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej , prowadzenie kalendarza spotkań zarządu , przygotowanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki .oraz wymagane jest:-czynne prawo jazdy kat B ( wymagane )- bardzo dobra znajomość języka angielskiego- mile widziane doświadczenie-otwartość na podejmowanie nowych kontaktów-zdolności pracy w zespole-sumienność i zaangażowanie- wysokiej kultury osobistej-chęci rozwojuCo oferujemy :- atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa plus premia).-stabilne zatrudnienie w firmie o wieloletnim doświadczeniu- praca w miłej atmosferze-możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji- praca w godzinach od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV kontakt@mj-corporation.plUprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty .Proszę o załączeniu w CV zgody na przetworzenie danych RODO.