- Ogłoszenia o Pracę
- Customer Service Representative (praca zmianwa)
Customer Service Representative (praca zmianwa)
Data publikacji
05-12-2025
Miejsce Pracy
Gdynia
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rodzaj Pracy
Praca stała
Rodzaj Umowy
Umowa o pracę
Wymiar Pracy
Pełny etat
Znajomość Języka
Angielski
Doświadczenie
Wymagane
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego lidera w produkcji farb, powłok i materiałów specjalistycznych poszukujemy osób które chcą rozwijać się w obszarze obsługi klienta i logistyki.
- Kompleksowa obsługa klienta – od złożenia zamówienia po rozliczenia i ewentualne korekty,
- Bieżący kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny),
- Współpraca z innymi działami firmy,
- Praca w systemach SAP oraz MS Office.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) – swobodna komunikacja w mowie i piśmie,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Komunikatywność, otwartość i elastyczność,
- Umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się środowisku,
- Gotowość do szybkiego rozpoczęcia pracy,
- Gotowość do pracy również w święta państwowe (z wyjątkiem 1 stycznia i 25 grudnia).
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie w nauce systemów,
- Realna możliwość przedłużenia współpracy,
- Praca w dynamicznym, różnorodnym zespole,
- Premia kwartalna.
- Szkolenie wdrożeniowe: około 1 miesiąca stacjonarnie (zmiana poranna).
- Tydzień poranny: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie,
- Tydzień popołudniowy (15:00–23:00): praca całkowicie zdalnie,
- Schemat powtarza się co tydzień (tydzień na rano, tydzień na popołudnie, i tak w cyklu ciągłym).
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Aktualnie dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego lidera w produkcji farb, powłok i materiałów specjalistycznych poszukujemy osób które chcą rozwijać się w obszarze obsługi klienta i logistyki.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klienta – od złożenia zamówienia po rozliczenia i ewentualne korekty,
- Bieżący kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny),
- Współpraca z innymi działami firmy,
- Praca w systemach SAP oraz MS Office.
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1) – swobodna komunikacja w mowie i piśmie,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Komunikatywność, otwartość i elastyczność,
- Umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się środowisku,
- Gotowość do szybkiego rozpoczęcia pracy,
- Gotowość do pracy również w święta państwowe (z wyjątkiem 1 stycznia i 25 grudnia).
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie w nauce systemów,
- Realna możliwość przedłużenia współpracy,
- Praca w dynamicznym, różnorodnym zespole,
- Premia kwartalna.
Tryb pracy:
- Szkolenie wdrożeniowe: około 1 miesiąca stacjonarnie (zmiana poranna).
- Po szkoleniu: praca hybrydowa w systemie rotacyjnym:
- Tydzień poranny: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie,
- Tydzień popołudniowy (15:00–23:00): praca całkowicie zdalnie,
- Schemat powtarza się co tydzień (tydzień na rano, tydzień na popołudnie, i tak w cyklu ciągłym).
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń