Ogłoszenie zostało usunięte

Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

OpenGift.pl to wyróżniająca się marka na rynku gadżetów reklamowych. Kompleksowa obsługa klienta, bogata oferta produktowa oraz dostępność pozwoliła nam uplasować się na 1 miejscu w zakresie sprzedaży gadżetów w Polsce! 🏅 Jesteśmy ogromnie dumni z naszego sukcesu i chcemy się nim dzielić, dlatego rozszerzamy Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta!

Doradca i Opiekun klienta biznesowego

Data publikacji: 24-07-2023
Miejsce Pracy: Poznań

OpenGift.pl to wyróżniająca się marka na rynku gadżetów reklamowych. Kompleksowa obsługa klienta, bogata oferta produktowa oraz dostępność pozwoliła nam uplasować się na 1 miejscu w zakresie sprzedaży gadżetów w Polsce! 🏅

Jesteśmy ogromnie dumni z naszego sukcesu i chcemy się nim dzielić, dlatego rozszerzamy Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta!

Twoimi głównymi zadaniami będzie:

👉 obsługa klientów biznesowych - mailowo i telefonicznie oraz poprzez chat i infolinię (w trybie dyżurów),

👉 prowadzenie sprzedaży produktów firmy (gadżety reklamowe) i realizacja celów sprzedażowych - będziesz skupiać się na obsłudze zapytań ofertowych naszych klientów,

👉 wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych, czyli dopasowanie produktu i metody znakowania do okazji i potrzeb kontrahenta,

👉 dodatkowo, w spokojniejszych momentach będziesz pracować nad odświeżaniem relacji z klientami z naszej wewnętrznej bazy,

👉 dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie (back office, produkcja, marketing).

Jakie są nasze wymagania?

W związku z rozwojem OpenGift.pl i kolejnymi wyzwaniami szukamy osób które, poza sprzedażą, będą dbać o jak najlepszą jakość współpracy i relacje z naszymi klientami B2B. Jeśli rozumiesz procesy biznesowe, ich wzajemne zależności oraz nie przechodzisz obojętnie obok potrzeb kontrahenta - mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole 🤝🏻

Nasze oczekiwania, to:

🎯 warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B,

🎯 łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,

🎯 samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,

🎯 poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces

🎯 dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze sprzedażą online

Co zyskasz pracując z nami?

Dobrze jest pracować z najlepszymi - istniejemy od 17-lat, dzięki czemu możemy zapewnić Tobie porządny start i kompleksowe wdrożenie w branżę. Podczas onboardingu zaopiekuje się Tobą nasz zespół oraz zaangażujemy Cię w cykliczne szkolenia prowadzone przez trenerów sprzedaży. Wierzymy w to, że rozwiniesz się z nami i z chęcią zaczerpniemy z Twojej wiedzy - przełożeni doceniają oddolne inicjatywy, i z apetytem wysłuchają o Twoich pomysłach i praktykach, które sprawdzały się Tobie w poprzednich miejscach pracy.

📌 Pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,

📌 Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,

📌 Pracę stacjonarną w biurze na ul. Piątkowskiej 163 w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),

📌 Cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,

📌 Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,

📌 Transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego

📌 A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym,