Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Zacznij w końcu dobrze zarabiać! Doceniamy świetnych sprzedawców

Doradca Klienta Orange

  • Data publikacji:
  • 25-10-2023
  • Miejsce Pracy:
  • Toruń
  • Wynagrodzenie:
  • 4000 - 9000
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis

Jesteśmy polską firmą działającą w obszarze sprzedaży usług i produktów Orange – światowego lidera sieci komórkowych. Obecnie rozwijamy szereg nowych projektów i jesteśmy w fazie intensywnego wzrostu.

Naszym celem jest umocnienie zespołów o kolejne osoby, które wesprą nas w realizacji strategii rozwoju.

Dołącz do najlepszych!

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego doradcy klienta Orange.

Szukasz pierwszej pracy? Zależy Ci na zdobyciu doświadczenia w pracy biurowej? U nas to możliwe! Czekamy na Twoje cv!

Zadania:

  • telefoniczna sprzedaż usług i produktów operatora sieci komórkowych oparta na gotowej bazie,

  • obsługa zamówień w systemie operacyjnym,

  • wspieranie firmy w osiąganiu wyników sprzedażowych i dążenie do jak najlepszych rezultatów,

  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek marki oraz wsparcie klienta.

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub umowę zlecenie - stabilną podstawę + wysokie i realne do wypracowania prowizje,

  • zostań z nami na dłużej i zyskaj zwiększoną o 30% prowizję po 6 miesiącach stażu,

  • program poleceń - poleć swoich znajomych posiadających doświadczenie i otrzymaj nawet do 1500 zł bonusu,

  • szkolenie przed rozpoczęciem pracy,

  • po okresie wdrożeniowym w biurze w Toruniu jest możliwość realizacji obowiązków w formie hybrydowej,

  • dofinansowanie kosztów dojazdu dla osób spoza Torunia,

  • możliwość realizacji zadań między 8:00 a 16:00,

  • pakiet benefitów: m.in. ubezpieczenie na życie i opieka medyczna,

  • wolne weekendy,

  • liczne konkursy i dodatkowe bonusy m.in. kupony Sodexo, firmową kartę płatniczą z dodatkowymi pieniędzmi, nagrody rzeczowe.

Aplikuj jeśli:

  • jesteś osobą komunikatywną i czujesz się swobodnie w rozmowach telefonicznych,

  • lubisz realizować postawione Ci cele i wyzwania,

  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej.

     

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska 60A;

kontakt z Administratorem może Pani/Pan uzyskać dzwoniąc pod nr. Tel.: +48 566651260 lub wysyłając maila na adres: sekretariat centrum-ok.pl;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy; w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

w przypadku podania przez Pana/Panią dodatkowych danych niewymaganych w procesie rekrutacji Centrum Obsługi Klientów będzie przetwarzało te dane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w rozumieniu art. 4 pkt 11 RODO, w przypadku przesłania przez Pana/Panią dodatkowych danych stanowiących szczególne kategorie danych osobowych o których mowa w art. 9 oraz art. 10 RODO Centrum Obsługi Klientów dokona anonimizacji tych danych, a co za tym idzie nie będzie ich przetwarzać.

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie pracownicy lub współpracownicy administratora upoważnieni do prowadzenia procesu rekrutacji, nadto w przypadku zgłoszenia swojej kandydatury za pośrednictwem strony www lub portalu internetowego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora zajmujący się obsługą IT strony www lub portalu internetowego;

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres:

a) aktualnej rekrutacji, w której wzięli Państwo udział ; albo

b) aktualnej rekrutacji oraz przez okres 2 lat od dnia przesłania do nas swojego CV – jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji;

ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy sekretariat centrum-ok.pl

ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w następującym zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, dane kontaktowe w celu przyspieszenia i ułatwienia komunikacji niezbędnej w ramach prowadzonego procesu rekrutacyjnego;

wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest dobrowolne, ale umożliwi skontaktowanie się Panią/Panem w razie ich prowadzenia w przyszłości; wyrażona zgoda w każdej chwili może zostać cofnięta. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. nie przekazuje danych poza teren Polski/ UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.