- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Inspektor BHP i P/Poż
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Inspektor BHP i P/Poż
I. Wymagania
1) Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe:
- posiadanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy lub specjalisty ds. BHP (zgodnie z Wymaganiami kwalifikacyjnymi wobec pracowników służby bhp - §4 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. z 1997, poz. 704)
- aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego z zakresu BHP dla pracowników Służby BHP;
- aktualne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkoleniap/poż (zgodnie ze Szkoleniami inspektorów ochrony przeciwpożarowej: art. 4a Ustawy o ochronie przeciwpożarowej - Dz.U. z 2022 r., poz. 205);
2) Wymagany staż pracy co najmniej3 lata na stanowisku inspektora bhp i p/pożw służbie BHP,adla specjalisty 1 rokw służbie BHP.
3) Znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, Ustawy o ochronie przeciwpożarowej, Kodeksu pracy.
4) Znajomość regulacji z zakresu ochrony danych osobowych;
5) Znajomość przepisów dot. BHP, a w szczególności rozporządzeń w sprawie: ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, chorób zawodowych, wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet, szkolenia w dziedzinie bhp, oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy;
6) Biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
7) Umiejętności interpersonalne: łatwość nawiązywania kontaktu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
8) Umiejętność organizowania pracy własnej; umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków;
9) Samodzielność w działaniu, zdolność podejmowania decyzji oraz wykazywanie własnej inicjatywy w ramach przyznanych kompetencji;
10) Zaangażowanie, dyspozycyjność; sumienność, uczciwość, odpowiedzialność; odporność na sytuacje stresowe;
11) Umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej.
II. Zakres obowiązków
• przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,
• informowanie pracodawcy o wystąpieniu zagrożeń na terenie zakładu,
• sporządzanie (co najmniej raz w roku) analiz stanu technicznego pomieszczeń,
• organizowanie szkoleń z zakresu BHP,
• udział w opracowywaniu i ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu,
• prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
• udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków,
• opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy stanowisk,
• doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
• udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
• doradztwo w zakresie organizacji stanowisk, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,
• udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
• przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
• doradzanie pracodawcy w zakresie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych oraz technologicznych i instalacyjnych,
• doradzanie pracodawcy w zakresie przeciwpożarowego wyposażenia budynku,
• dbanie o zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic,
• doradzanie pracodawcy w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i możliwości ewakuacji,
• doradzanie pracodawcy w zakresie przygotowania do prowadzenia akcji ratowniczej,
• ustalanie sposobów postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia miejscowego,
• udział w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu budowlanego oraz aktualizować ją według potrzeb,
• prowadzenie i zarządzanie dokumentacją związaną z obszarem BHP i ppoż.
III. Warunki pracy i płacy:
1) Nazwa stanowiska pracy:Inspektor BHP i p/poż;
2) Wymiar zatrudnienia: 0,5 etatu;
3) Miejsce pracy:Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2;
4) Czas pracy:praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30;
5) Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne2 700,00 zł bruttooraz inne elementy wynagrodzenia (dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, nagroda roczna, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stka", świadczenia z ZFŚS) zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Helclów 2.
IV. Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składaćosobiście lub listowniepod adresem:Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, 31-148 Kraków, ul. Helclów 2;
a także drogą mailową: sekretariat@dpshelclow.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (12) 634 42 55 wew. 254.
Życiorys (CV) i list motywacyjny powinny zawieraćoświadczenie w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem(np.: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”).