- Ogłoszenia o Pracę
- Inspektor Nadzoru

Inspektor Nadzoru
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa CHEMIK w Płocku poszukuje kandydata na stanowisko Inspektor nadzoru
Miejsce pracy: Płock
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę/kontrakt cywilnoprawny (do uzgodnienia)
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie inwestycji budowlanych spółdzielni mieszkaniowej – od fazy planowania aż po przekazanie do użytkowania i rozliczenie finansowe.
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (art. 25–27).
- Opracowywanie dokumentacji technicznej i kosztowej, przygotowywanie sprawozdań i analiz dla Zarządu.
- Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych oraz terminowym wykonaniem robót budowlanych.
- Współpraca z projektantami i wykonawcami zadań inwestycyjnych
- Analiza kosztowa inwestycji, kontrola budżetu, udział w komisjach przetargowych i rozliczeniach inwestycji.
- Nadzór nad realizacją obowiązków gwarancyjnych.
- Inwentaryzacja i przekazanie infrastruktury do eksploatacji odpowiednim zarządcom lub dystrybutorom mediów.
Wymagania:
Wykształcenie i kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria lądowa, inżynieria środowiska.
- Aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- Członkostwo w Mazowieckiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
- Ważna polisa OC (odpowiedzialność cywilna inspektora).
Doświadczenie:
- Minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu i nadzorze nad inwestycjami budowlanymi – preferowane doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowej lub podmiocie publicznym.
- Praktyczna znajomość przepisów Prawa budowlanego, kodeksu cywilnego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / kontrakt B2B.
- Dostęp do zasobów technicznych i merytorycznych niezbędnych do prowadzenia inwestycji.
- Pakiet świadczeń socjalnych (ZFŚS, dofinansowanie do wypoczynku, grupowe ubezpieczenie).
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@msmchemik.pl, do dnia 28.05.2025 r.
Prosimy o dołączenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MIĘDZYZAKŁADOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CHEMIK" W PŁOCKU wcelu udziału w procesie rekrutacji.
Klauzula informacyjna Rekrutacja
Na podstawie przepisów zawartych w art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej „RODO”) informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Płocku z siedzibą w Płocku, (09-402) ul.3 Maja 12 (dalej: Administrator).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@msmchemik.pl lub pod adresem korespondencyjnym: Inspektor Ochrony Danych, MSM Chemik w Płocku 09-402, ul. 3 Maja 12.
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane przez Administratora w celach rekrutacyjnych, w szczególności:
a. w celu podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b. RODO) przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
b. w celu wykonania przez Administratora ustawowych obowiązków (art. 6 ust. 1 lit. c. RODO) przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
c. w celu przetwarzania danych niewymaganych przepisami prawa przekazanych w procesie rekrutacyjnym dobrowolnie przez kandydata na podstawie udzielonej zgody wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na przekazaniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym (art. 6 ust. 1 lit. a. RODO) przez czas niezbędny do przeprowadzenia ww. procesu, tj. do momentu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ofercie zatrudnienia lub do momentu wycofania wyrażonej zgody;
d. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i wyłonienia kandydata na podstawie udzielonej zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych wyrażonej poprzez odrębne oświadczenie (art. 6 ust. 1 lit. a. RODO) przez okres 6 miesięcy od daty złożenia aplikacji lub do momentu wycofania wyrażonej zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a. organy publiczne lub podmioty uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, np. Państwowa Inspekcja Pracy, itp.;
b. podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów, np. dostawcy IT, dostawcy aplikacji wspomagających procesy rekrutacyjne, inne podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
5. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu (w tym profilowaniu) ani przekazywane do państw trzecich (państwa nienależące do EOG) lub organizacji międzynarodowych.
6. Osobom, których dane przetwarzane są w ramach procesów rekrutacyjnych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych Administratora.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń