- Ogłoszenia o Pracę
- Poznań
- Junior Marketing Manager
Forum Media Polska rekrutuje na stanowisko:
Junior Marketing Manager
Data publikacji
03-12-2025
Miejsce Pracy
Poznań
Stanowisko
Specjalista ds. Marketingu
Centrum Kompetencji to marka szkoleniowa wydawcy Forum Media Polska - z ponad 25-letnim doświadczeniem w organizacji kursów, warsztatów i szkoleń. W ostatnich 5 latach przeszkoliliśmy ponad 45 000 osób. Tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy ponad 400 szkoleń.
Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte - online i stacjonarne - dla różnych sektorów: biznes, HR, sprzedaż, marketing, medycyna, zdrowie, psychologia, edukacja, produkcja, budownictwo i inne.
Twoje zadania
- Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych dla szkoleń branżowych i specjalistycznych (online i offline)
- Przygotowywanie materiałów marketingowych: posty na media społecznościowe, newslettery, banery, mailingi
- Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami marketingu w firmie: grafikami, webowcami, specjalistami Social Media, SEM, marketing automation oraz BigData i z działem call center
- Wsparcie w obsłudze strony internetowej i aktualizacji oferty szkoleń
- Monitorowanie efektów działań promocyjnych — analiza danych, raportowanie, rekomendacje usprawnień
- Koordynacja przygotowania materiałów drukowanych (reklamy prasowe, ulotki, inserty)
- Analiza trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z obszaru online marketingu
Nasze wymagania
- Zainteresowanie i wiedza w pracy z online i offline marketingiem: SEM–SEO, social media, marketing automation, email oraz content marketing
- Umiejętność tworzenia przekonujących tekstów marketingowych
- Dobra organizacja pracy, komunikatywność, nastawienie na współpracę
- Kreatywne myślenie, wdrażanie innowacyjnych pomysłów i chęć podejmowania wyzwań
- Nastawienie na realizację celów oraz silna motywacja do pracy
- Mile widziane: podstawowa znajomość branży szkoleniowej albo chęć rozwijania się w tym obszarze
Oferujemy
- Pracę na pełen etat w stabilnej, uznanej firmie szkoleniowej z dużym doświadczeniem na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy przy zróżnicowanych projektach szkoleniowych (różne branże, formaty, grupy docelowe)
- Elastyczne warunki zatrudnienia i pracy - pracujemy hybrydowo, z przewagą pracy stacjonarnej.
- Jasną ścieżkę rozwoju – realną możliwość awansu i rozwój w dynamicznej strukturze firmy.
- Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych, platformy UniqSkills, a także prenumerat magazynów, które rozwiną Twoją wiedzę (nie tylko marketingową!).
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń