Znajdź Wymarzoną Pracę i ZARABIAJ
Forum Media Polska rekrutuje na stanowisko:

Junior Marketing Manager

Data publikacji 03-12-2025
Miejsce Pracy Poznań
Stanowisko Specjalista ds. Marketingu

Centrum Kompetencji to marka szkoleniowa wydawcy Forum Media Polska - z ponad 25-letnim doświadczeniem w organizacji kursów, warsztatów i szkoleń. W ostatnich 5 latach przeszkoliliśmy ponad 45 000 osób. Tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy ponad 400 szkoleń.

Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte - online i stacjonarne - dla różnych sektorów: biznes, HR, sprzedaż, marketing, medycyna, zdrowie, psychologia, edukacja, produkcja, budownictwo i inne.

Twoje zadania

  • Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych dla szkoleń branżowych i specjalistycznych (online i offline)
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych: posty na media społecznościowe, newslettery, banery, mailingi
  • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami marketingu w firmie: grafikami, webowcami, specjalistami Social Media, SEM, marketing automation oraz BigData i z działem call center
  • Wsparcie w obsłudze strony internetowej i aktualizacji oferty szkoleń
  • Monitorowanie efektów działań promocyjnych — analiza danych, raportowanie, rekomendacje usprawnień
  • Koordynacja przygotowania materiałów drukowanych (reklamy prasowe, ulotki, inserty)
  • Analiza trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z obszaru online marketingu

Nasze wymagania

  • Zainteresowanie i wiedza w pracy z online i offline marketingiem: SEM–SEO, social media, marketing automation, email oraz content marketing
  • Umiejętność tworzenia przekonujących tekstów marketingowych
  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, nastawienie na współpracę
  • Kreatywne myślenie, wdrażanie innowacyjnych pomysłów i chęć podejmowania wyzwań
  • Nastawienie na realizację celów oraz silna motywacja do pracy
  • Mile widziane: podstawowa znajomość branży szkoleniowej albo chęć rozwijania się w tym obszarze

Oferujemy

  • Pracę na pełen etat w stabilnej, uznanej firmie szkoleniowej z dużym doświadczeniem na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy przy zróżnicowanych projektach szkoleniowych (różne branże, formaty, grupy docelowe)
  • Elastyczne warunki zatrudnienia i pracy - pracujemy hybrydowo, z przewagą pracy stacjonarnej.
  • Jasną ścieżkę rozwoju – realną możliwość awansu i rozwój w dynamicznej strukturze firmy.
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych, platformy UniqSkills, a także prenumerat magazynów, które rozwiną Twoją wiedzę (nie tylko marketingową!).

Odpowiedz na Ogłoszenie

CAPTCHA

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń