Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Gryska

Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Gryska - Pracownik sekretariatu

Data publikacji: 17-08-2023
Miejsce Pracy: Poznań
Stanowisko: Pracownik Biurowy

Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Gryska od ponad 20 lat specjalizuje się obsłudze przedsiębiorców zajmujących się spedycją, transportem krajowym i międzynarodowym (drogowym, lotniczym, morskim i kolejowym), a także pozostałych przedsiębiorców i windykacją należności.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

PRACOWNIK SEKRETARIATU

miejsce pracy: Poznań, wymiar: minimum 1/2 etatu

Wymagania:

- student/-ka prawa, administracji lub zarządzania,

- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

- znajomość języka obcego,

- umiejętność redagowania pism, kontaktu z sądami i instytucjami,

- zdolność pracy samodzielnej i w zespole.

Obowiązki:

- bieżąca obsługa sekretariatu,

- przygotowywanie projektów pism procesowych,

- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

- przygotowywanie raportów i zestawień,

- kontakty z klientami i sądami,

- współpraca z prawnikami kancelarii

Oferujemy:

- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,

- miłą atmosferę w pracy,

- atrakcyjne warunki zatrudnienia,

- długofalową współpracę po okresie próbnym.

Zainteresowane osoby proszone są o wysłanie CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym na adres rekrutacja@gryska.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.)”.