- Ogłoszenia o Pracę
- Kierowca C+E Niemcy/Hamburg
Kierowca C+E
Kierowca C+E Niemcy/Hamburg
Dla swojego klienta z Hamburga poszukujemy kierowców kat .C+E (50 osób )
Trasy są głównie w obrębie Niemiec, z możliwymi wyjazdami do Polski i Danii.
Typ 1 — Trasy lokalne w obrębie Niemiec: – Kierowca wraca do domu każdego dnia
– Zmiany: rano lub w nocy – Premia za zmianę nocną: +25%
– Praca od poniedziałku do piątku, czasami w sobotę – Premia za sobotę: +75% – Stosowane są harmonogramy 5/2 lub 6/1 – Harmonogram jest ustalany indywidualnie z kierowcą
Istnieją dwa główne rodzaje pracy, a harmonogram zależy od rodzaju: Typ 1 — Trasy lokalne (kierowca wraca do domu codziennie): – Zmiana dzienna: od 6–7 rano do wieczora – Zmiana nocna: od 16:00 do 5:00 rano
– Jasny harmonogram oparty na zmianach Typ 2
— Trasy dalekobieżne (od poniedziałku do piątku/soboty): – Kierowca samodzielnie zarządza czasem jazdy i odpoczynku – Zgodnie z przepisami dotyczącymi kart chipowych i tachografów
Niedziela jest zawsze dniem wolnym
– Sobota jest przepracowana średnio 2 razy w miesiącu (+75%) – Stosowane są harmonogramy 5/2 i 6/1 (uzgadniane indywidualnie)
Marka pojazdów Mercedes, Man, DAF, Volvo
Towary które przewozi kierowca: obejmują żywność, przedmioty osobiste, kosmetyki, materiały przemysłowe, drewno.
Niektóre trasy obejmują materiały niebezpieczne — wymagany certyfikat ADR. Pomagamy w tym.
Kierowca nie zajmuje się załadunkiem ani rozładunkiem. Jeśli wymagany jest rozładunek, dostępny jest elektryczny wózek widłowy. Kierowca może rozładować do 7–8 palet, ale nie więcej niż 10.
Zakwaterowanie dla kierowców wracających codziennie do domu. — wspólne zakwaterowanie za 350 €/miesiąc (odliczane od wynagrodzenia),2 osoby w pokoju. Dla kierowców od poniedziałku do piątku/soboty — brak zakwaterowania, ale dostępne są postoje dla ciężarówek (prysznic, pralnia, kuchnia, odpoczynek). Dozwolone jest spanie w kabinie ciężarówki.Jesli kierowca jest zainteresowany zakwaterowaniem — pomagamy je zorganizować ( płatne po stronie kierowcy)
Wymagana jest znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Kierowcy powrotni - od 2700 € netto → ~3870 € brutto – Poniedziałek–piątek: 2900–3200 € netto → ~4160–4590 € brutto (na podstawie klasy podatkowej I, wiek 25+, Hamburg)
Dodatkowe wynagrodzenie: +25% za noce, +75% za soboty Premie (nie oferowane przez wszystkich pracodawców): – 200 € premii miesięcznie za jazdę bez wypadków – 100 € za utrzymanie kabiny w czystości
Umowa niemiecka
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ,ważnego prawa jazdy kat.C+E ,kod 95,ważnej karty kierowcy , paszport UE ,karta chipowa , Certyfikat ADR ,na adres hdoberska@gmail.com
Tel.+48608044052
Pośrednictwo pracy
Certyfikat 28734
Piła ul.Rynkowa 21 T
Trasy są głównie w obrębie Niemiec, z możliwymi wyjazdami do Polski i Danii.
Dwa główne rodzaje systemów pracy:
Typ 1 — Trasy lokalne w obrębie Niemiec: – Kierowca wraca do domu każdego dnia
– Zmiany: rano lub w nocy – Premia za zmianę nocną: +25%
Typ 2 — Trasy dalekobieżne:
– Praca od poniedziałku do piątku, czasami w sobotę – Premia za sobotę: +75% – Stosowane są harmonogramy 5/2 lub 6/1 – Harmonogram jest ustalany indywidualnie z kierowcą
Istnieją dwa główne rodzaje pracy, a harmonogram zależy od rodzaju: Typ 1 — Trasy lokalne (kierowca wraca do domu codziennie): – Zmiana dzienna: od 6–7 rano do wieczora – Zmiana nocna: od 16:00 do 5:00 rano
– Jasny harmonogram oparty na zmianach Typ 2
— Trasy dalekobieżne (od poniedziałku do piątku/soboty): – Kierowca samodzielnie zarządza czasem jazdy i odpoczynku – Zgodnie z przepisami dotyczącymi kart chipowych i tachografów
Niedziela jest zawsze dniem wolnym
– Sobota jest przepracowana średnio 2 razy w miesiącu (+75%) – Stosowane są harmonogramy 5/2 i 6/1 (uzgadniane indywidualnie)
Marka pojazdów Mercedes, Man, DAF, Volvo
Towary które przewozi kierowca: obejmują żywność, przedmioty osobiste, kosmetyki, materiały przemysłowe, drewno.
Niektóre trasy obejmują materiały niebezpieczne — wymagany certyfikat ADR. Pomagamy w tym.
Kierowca nie zajmuje się załadunkiem ani rozładunkiem. Jeśli wymagany jest rozładunek, dostępny jest elektryczny wózek widłowy. Kierowca może rozładować do 7–8 palet, ale nie więcej niż 10.
Zakwaterowanie dla kierowców wracających codziennie do domu. — wspólne zakwaterowanie za 350 €/miesiąc (odliczane od wynagrodzenia),2 osoby w pokoju. Dla kierowców od poniedziałku do piątku/soboty — brak zakwaterowania, ale dostępne są postoje dla ciężarówek (prysznic, pralnia, kuchnia, odpoczynek). Dozwolone jest spanie w kabinie ciężarówki.Jesli kierowca jest zainteresowany zakwaterowaniem — pomagamy je zorganizować ( płatne po stronie kierowcy)
Wymagana jest znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Wynagrodzenie :
Kierowcy powrotni - od 2700 € netto → ~3870 € brutto – Poniedziałek–piątek: 2900–3200 € netto → ~4160–4590 € brutto (na podstawie klasy podatkowej I, wiek 25+, Hamburg)
Dodatkowe wynagrodzenie: +25% za noce, +75% za soboty Premie (nie oferowane przez wszystkich pracodawców): – 200 € premii miesięcznie za jazdę bez wypadków – 100 € za utrzymanie kabiny w czystości
Umowa niemiecka
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ,ważnego prawa jazdy kat.C+E ,kod 95,ważnej karty kierowcy , paszport UE ,karta chipowa , Certyfikat ADR ,na adres hdoberska@gmail.com
Tel.+48608044052
Pośrednictwo pracy
Certyfikat 28734
Piła ul.Rynkowa 21 T
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń