Twoja aplikacja została wysłana.
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
Data publikacji: 20-09-2023
Miejsce Pracy: Miejscowość dowolna - praca zdalna
Wynagrodzenie: 4000 brutto
Zakres obowiązków:
• obsługa całościowa procesu reklamacyjnego (infolinia telefoniczna, korespondencja email z klientem, itp.), • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca), • udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego, • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta, • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje. Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, zwłaszcza w dziale reklamacji, • wykształcenia średniego, • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel), • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny), • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu, • dostępu do stałego, nielimitowanego Internetu w miejscu zamieszkania (min. 10 mb/s przy wysyłaniu i pobieraniu danych), • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności), • wynagrodzenie wynagrodzenie - 4 000 brutto, • sprzęt służbowy, • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania. WAŻNE! Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy, prosimy o aplikowanie przez formularz aplikacyjny, znajdujący się pod aktywnym linkiem: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ds-Obslugi-klienta-w-dziale-reklamacji-lo4zzzdalnielo41z/7069-29955-25-2a5-2736.html Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul w CV: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 773 589 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.