- Ogłoszenia o Pracę
- Kontroler finansowy

"Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga
Kontroler finansowy
Data publikacji
04-08-2025
Miejsce Pracy
Warszawa
Wynagrodzenie
18 000-20 000 brutto
Stanowisko
Księgowa / Księgowy
Rodzaj Pracy
Praca stała
Rodzaj Umowy
Umowa o pracę
Wymiar Pracy
Pełny etat
Znajomość Języka
Angielski
Doświadczenie
Wymagane
Czy potrafisz połączyć precyzję finansową z myśleniem strategicznym? Jeśli dla Ciebie finanse to nie tylko liczby, ale realne wsparcie decyzji biznesowych – zapraszamy do współpracy. W tej roli nie tylko zarządzasz budżetami i prognozami – masz realny wpływ na kierunek, w którym zmierza firma.
Zostań częścią zespołu, który ceni doświadczenie, odpowiedzialność i niezależność w działaniu – wyślij CV już dziś!
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowisko
Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
– Przygotowywanie rocznego budżetu i prognoz budżetowych w zależności od potrzeb, planowanie i koordynowanie procesu budżetowego.
– Prawidłowe przesyłanie budżetu i prognoz do systemów.
– Przygotowywanie analiz wykonania budżetu i odchyleń.
– Nadzór nad limitami finansowania w banku finansującym.
– Współpraca z bankiem, innymi instytucjami finansowymi i ubezpieczycielami.
– Prognozowanie linii kredytowych i przyszłych potrzeb.
– Nadzorowanie procesu sprzedaży i zakupu (samochodów i części) w odniesieniu do linii kredytowych i poziomów zapasów.
– Opracowywanie zestawień i prezentacji finansowych wspierających kluczowe decyzje zarządu, zapewnienie rzetelności i zgodności danych z celami strategicznymi firmy.
– Sporządzanie raportów i podsumowań do corocznego audytu i innych audytów.
– Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży/kosztów i rentowności. Proponowanie, tworzenie i zarządzanie rezerwami przychodów i kosztów zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości.
– Zapewnienie spójności danych pomiędzy raportami księgowymi a raportami zarządczymi, w tym kontrola ich zgodności z polityką rachunkowości.
– Przygotowywanie i nadzorowanie przepływów pieniężnych – monitorowanie płynności finansowej i analizowanie przyszłych potrzeb.
– Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku; dostarczanie niezbędnych informacji do zamknięcia, tj. rozliczeń międzyokresowych i rezerw.
– Udział w audycie finansowym, wsparcie innych działów w przypadku audytów lub kontroli.
– Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych we współpracy z działem księgowości.
– Min. 7–10-letnie doświadczenie w pracy w finansach, w tym 5-letnie w kontrolingu biznesowym.
– Praktyczne doświadczenie w budżetowaniu i prognozowaniu.
– Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, ekonomia, analiza finansowa, kontroling).
– Zaawansowana znajomość programu SAP i Excela (w tym XLS).
– Znajomość pakietu MS Office.
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
– Zaangażowanie w pracę, solidność, rzetelność, skrupulatność.
– Osoba komunikatywna, otwarta na współpracę z innymi, proaktywna.
– Prawo jazdy kat. B.
– Umowę o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie UoP na czas nieokreślony).
– Pełny etat, hybryda: 3 dniu biuro, 2 dni home office.
– Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10).
– Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji.
– Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy.
– Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia.
– Pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze.
CV prześlij na adres e-mail: kh@recruitmentsolutions.pl
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel. +48 531 465 004
Agencja doradztwa personalnego nr 2505.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.
Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Zostań częścią zespołu, który ceni doświadczenie, odpowiedzialność i niezależność w działaniu – wyślij CV już dziś!
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowisko
Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Zadania:
Budżetowanie i prognozowanie:
– Przygotowywanie rocznego budżetu i prognoz budżetowych w zależności od potrzeb, planowanie i koordynowanie procesu budżetowego.
– Prawidłowe przesyłanie budżetu i prognoz do systemów.
– Przygotowywanie analiz wykonania budżetu i odchyleń.
Współpraca z bankami:
– Nadzór nad limitami finansowania w banku finansującym.
– Współpraca z bankiem, innymi instytucjami finansowymi i ubezpieczycielami.
– Prognozowanie linii kredytowych i przyszłych potrzeb.
– Nadzorowanie procesu sprzedaży i zakupu (samochodów i części) w odniesieniu do linii kredytowych i poziomów zapasów.
Analizy, raporty i prezentacje:
– Opracowywanie zestawień i prezentacji finansowych wspierających kluczowe decyzje zarządu, zapewnienie rzetelności i zgodności danych z celami strategicznymi firmy.
– Sporządzanie raportów i podsumowań do corocznego audytu i innych audytów.
– Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży/kosztów i rentowności. Proponowanie, tworzenie i zarządzanie rezerwami przychodów i kosztów zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości.
– Zapewnienie spójności danych pomiędzy raportami księgowymi a raportami zarządczymi, w tym kontrola ich zgodności z polityką rachunkowości.
– Przygotowywanie i nadzorowanie przepływów pieniężnych – monitorowanie płynności finansowej i analizowanie przyszłych potrzeb.
– Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku; dostarczanie niezbędnych informacji do zamknięcia, tj. rozliczeń międzyokresowych i rezerw.
– Udział w audycie finansowym, wsparcie innych działów w przypadku audytów lub kontroli.
– Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych we współpracy z działem księgowości.
Oczekiwania:
– Min. 7–10-letnie doświadczenie w pracy w finansach, w tym 5-letnie w kontrolingu biznesowym.
– Praktyczne doświadczenie w budżetowaniu i prognozowaniu.
– Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, ekonomia, analiza finansowa, kontroling).
– Zaawansowana znajomość programu SAP i Excela (w tym XLS).
– Znajomość pakietu MS Office.
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
– Zaangażowanie w pracę, solidność, rzetelność, skrupulatność.
– Osoba komunikatywna, otwarta na współpracę z innymi, proaktywna.
– Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
– Umowę o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie UoP na czas nieokreślony).
– Pełny etat, hybryda: 3 dniu biuro, 2 dni home office.
– Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10).
– Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji.
– Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy.
– Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia.
– Pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze.
CV prześlij na adres e-mail: kh@recruitmentsolutions.pl
Kontakt:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel. +48 531 465 004
Agencja doradztwa personalnego nr 2505.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.
Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń