Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Data publikacji:
  • 24-05-2023
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków:

 

Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.

Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.

Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.

Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.

 

Nasze wymagania:

 

Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.

Umiejętność budowania pozytywnych relacji.

Dobra znajomość pakietu MS Office.

Umiejętność pracy w zespole.

 

To oferujemy:

 

Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.

Pakiet benefitów: Język angielski, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, Program Multilife.

Możliwości rozwoju i awansu w strukturach Firmy.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń