Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Obsługa klienta w branży logistycznej - język niemiecki

  • Data publikacji:
  • 22-11-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Stanowisko:
  • Administrator Baz Danych

Twoje zadania:

· Współpraca z urzędem celnym, aby zapewnić terminową odprawę i dostawy. Dbanie o to, aby kontrole i procesy były przeprowadzane w odpowiednim czasie i skutecznie.

· Przygotowanie dokumentacji celnej przywozowej na podstawie dokumentów dostarczonych wraz z przesyłką.

· Sprawdzanie, czy wszystkie dokumenty celne są prawidłowo wypełnione.

· Kontaktowanie się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu w celu dostarczenia brakujących lub niejasnych informacji podczas odprawy celnej.

· Zapewnienie prawidłowej identyfikacji i prawidłowego wprowadzania informacji o przesyłce do odpowiednich systemów.

· Tworzenie i zatwierdzanie danych i dokumentów celnych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i przepisami wewnętrznymi.

Nasze wymagania:

· Język niemiecki (B2 – C1)

· Język angielski (B2 – C1).

· Zorientowany na klienta z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i pracy w grupie

· Dbałość o szczegóły i możliwość pracy w napiętych terminach.

· Zorientowany na zadania z dobrym zarządzaniem czasem.

· Dobre umiejętności w zakresie analizy i rozwiązywania problemów.

· Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji w oparciu o wiedzę fachową.

· Dobra znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office.

· Gotowość do rozwoju w środowisku wielonarodowym/wielokulturowym.

Co oferujemy:

· Szeroki pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, bony żywnościowe).

· Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Szeroka gama możliwości kształcenia formalnego i zawodowego.