Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

PRACTICAL OFFICE
Dla naszego klienta poszukujemy Performance Media Managera.

Performance Media Manager

  • Data publikacji:
  • 10-03-2023
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa lub praca zdalna
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Marketingu

Pracodawca to niezależny dom mediowym, będący częścią Grupy AdNext.

Działając w ekosystemie spółek marketingowych i technologicznych ma bezpośredni dostęp do unikalnych kompetencji.

 

Forma zatrudnienia:

Kontrakt B2B.

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem specjalistów (7 osób) i reagowanie na potrzeby klientów.
  • Tworzenie i egzekucja strategii digital dla sektorów: komercyjnego i publicznego.
  • Monitorowanie realizacji kampanii.
  • Gotowość do zarządzania kampaniami w sytuacjach kryzysowych.
  • Bieżąca współpraca z zespołem klienckim.
  • Rozliczanie faktur kosztowych od dostawców.

Opis wymagań

  • Posiadasz doświadczenie – min. 4 lata w pracy z klientem biznesowym i 2 lata w zarządzaniu zespołem.
  • Posiadasz doświadczenie w tworzeniu strategii reklamowych.
  • Posiadasz doświadczenie w przygotowywaniu ofert.
  • Posiadasz biegłą znajomość narzędzi: Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Twitter Ads, AdForm, DV360, Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio, Google Merchant Center, Facebook Business Manager, Google Search Console, MS Excel.
  • Praktyczna znajomość procesu audytowania kont reklamowych.
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia.
  • Odznaczasz się wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami komunikacyjnymi, kreatywnością i zaangażowaniem.
  • Potrafisz podejmować decyzje, jesteś samodzielny/a i odpowiedzialny/a, dobrze organizujesz sobie pracę,
  • Posiadasz znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Mile widziane certyfikaty Skillshop i Blueprint.

Oferowane korzyści:

Czego możesz się spodziewać, dołączając do nas?

Jako Grupa jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów, który tworzy sprzyjające środowisko do rozwoju, w którym dzielimy się wiedzą, pomagamy sobie na co dzień i możemy korzystać z pakietu przyjemnych udogodnień:możliwość rozwoju i nauki pod okiem specjalistów oraz udział w programach rozwojowych:

Brain to Brain (B2B) cykl wewnętrznych szkoleń międzyspółkowych (stacjonarnych i/lub on-line) dostępnych dla wszystkich pracowników,

Shadowing - wewnętrzny program mentoringowy pomiędzy spółkami, przeznaczony dla pracowników ze stażem 1+,

Open Door - niezależnie od spółki, w której pracujesz, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, dzięki zasadzie otwartych drzwi,

Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której poznajemy spółki grupy, wykonujemy zadania wspierające biznes, a za każdą aktywność otrzymujemy punkty, które wymieniamy na nagrody,

Firmową biblioteczkę, z przestrzenią do jej współtworzenia,

  • Workation - Loyality program, z którego skorzystasz po ukończeniu poszczególnych lat pracy
  • benefity m.in. :
  • opieka medyczna w EnelMed indywidualna i rodzinna,
  • karta Fitsport,
  • e-karty do sklepów i bony na szkolenia, w ramach wymiany punktów zdobytych na platformie grywalizacyjnej,

cykliczne integracje oraz wspólnie celebracje, w biurze mamy własny dystrybutor prosseco,

brak dress code'u,

  • program rekomendacji pracowników - już od pierwszego dnia pracy możesz polecać swoich znajomych do pracy w dowolnej spółce Grupy i otrzymać za to atrakcyjny bonus finansowy,
  • pracujemy w trybie hybrydowym.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.