Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Pracownik do działu administracji/ działu obsługi klienta biznesowego

Data publikacji: 16-08-2023
Miejsce Pracy: Rzeszów, ul. Targowa 3
Wynagrodzenie: 3200
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego.

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

- kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hoteli i restauracji )

- wysyłanie maili z ofertą

- wprowadzenie danych do bazy CRM

- przygotowanie dokumentów do wniosków o dofinansowania

- obsługa biura pod kątem administracyjnym

To co oferujemy:

- umowa zlecenie lub umowa o pracę

- wynagrodzenie zasadnicze

- premie od wykonania targetów miesięcznych

- premie uznaniowe

- szkolenia z pozyskiwania dofinansowań krajowych i europejskich- ukończonym certyfikatem międzynarodowym MSUES 2.0

- pracę w centrum Rzeszowa

- darmowy parking

- swoje biurko, laptop, telefon

Czego oczekujemy od kandydatów:

- skończonych 24 lat

- dyspozycyjności minimum 3 dni ( od poniedziałku do piątku )

- doświadczenie w branży hotelarsko - gastronomicznej lub w sprzedaży, albo dziale administracji

- nastawienia na wynik

- umiejętności pracy pod presją

Zapraszamy do aplikacji również osoby niepełnosprawne. CV wraz ze zdjęciem ( warunek konieczny ) prosimy wysyłać za pośrednictwem formularza z zapisem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).