- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Service Level Manager (BSS)
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Comarch S.A
W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi. W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych. Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Service Level Manager (BSS)
Data publikacji
20-05-2020
Miejsce Pracy
Kraków
Stanowisko
Manager
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne ianalityczne.
- Doświadczenie wtworzeniu, zarządzaniu zadaniami iich priorytetami zgodnie zustalonymi ramami czasowymi
- Wysoka samo-dyscyplina worganizowaniu własnego czasu
- Język angielski biegły wmowie iw piśmie
- Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ichkreowania
- Konstruktywne podejście dorozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie:
- Wiedza natemat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie wewsparciu skomplikowanych systemów IT
- Wiedza dziedzinowa wobszarze telekomunikacji
- Doświadczenie wpracy charakteryzującej siębliskim kontaktem zklientem
- Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
TWOJE ZADANIA
- Zapewnienie funkcjonowania usług ITdostarczanych przez Comarch wcelu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
- Mierzenie iraportowanie parametrów usług, jakrównież przygotowywanie wartościowego wkładu naspotkania różnych szczebli zarządzania
- Monitorowanie izwiększanie satysfakcji klientów zusług dostarczanych przez Comarch
- Budowanie iutrzymanie długoterminowej relacji zeswoimi partnerami postronie klienta
- Kierowanie współpracą zarchitektami systemowymi, programistami, testerami, R&D izespołami wsparcia
- Wsparcie sprzedaży ikonsultingu wkontekście fazy operacyjnej potencjalnych lubobecnych projektów
- Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
DLA CIEBIE
- Zdobycie iposzerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy zdoświadczonymi ekspertami branży IT
- Kultura pracy nastawiona nawspółpracę iwzajemną pomoc
- Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych izewnętrznych)
- Stabilne zatrudnienie wfirmie zpolskim kapitałem
- Dostęp doprywatnej opieki medycznej dlaCiebie iTwojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy wzgranych zespołach, ocodbamy m.in. poprzez udział wimprezach integracyjnych czywspólnych inicjatywach dlalokalnych społeczności
- Bezpośrednio nanaszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna zbasenem isiłownią, stołówka
- Karnety nacałą rundę piłkarskiej ekstraklasy dlafanów Cracovii iichrodzin
- Udogodnienia dlarowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), adlatych, codopracy docierają samochodem - naziemny ipodziemny parking
--
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz:https://kariera.comarch.pl/praca/service-level-manager-bss/