Znajdź Wymarzoną Pracę i ZARABIAJ
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Comarch S.A
W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z klientami z wielu rejonów świata i rozbudowanymi systemami informatycznymi. W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych. Współpracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

Service Level Manager (BSS)

Data publikacji 20-05-2020
Miejsce Pracy Kraków
Stanowisko Manager

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne ianalityczne.
  • Doświadczenie wtworzeniu, zarządzaniu zadaniami iich priorytetami zgodnie zustalonymi ramami czasowymi
  • Wysoka samo-dyscyplina worganizowaniu własnego czasu
  • Język angielski biegły wmowie iw piśmie
  • Umiejętność czytelnego raportowania skomplikowanych metryk oraz ichkreowania
  • Konstruktywne podejście dorozwiązywania problemów, duch ciągłego usprawniania
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie:
    • Wiedza natemat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie wewsparciu skomplikowanych systemów IT
    • Wiedza dziedzinowa wobszarze telekomunikacji
    • Doświadczenie wpracy charakteryzującej siębliskim kontaktem zklientem
    • Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)

TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług ITdostarczanych przez Comarch wcelu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie iraportowanie parametrów usług, jakrównież przygotowywanie wartościowego wkładu naspotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie izwiększanie satysfakcji klientów zusług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie iutrzymanie długoterminowej relacji zeswoimi partnerami postronie klienta
  • Kierowanie współpracą zarchitektami systemowymi, programistami, testerami, R&D izespołami wsparcia
  • Wsparcie sprzedaży ikonsultingu wkontekście fazy operacyjnej potencjalnych lubobecnych projektów
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych

DLA CIEBIE

  • Zdobycie iposzerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy zdoświadczonymi ekspertami branży IT
  • Kultura pracy nastawiona nawspółpracę iwzajemną pomoc
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych izewnętrznych)
  • Stabilne zatrudnienie wfirmie zpolskim kapitałem
  • Dostęp doprywatnej opieki medycznej dlaCiebie iTwojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy wzgranych zespołach, ocodbamy m.in. poprzez udział wimprezach integracyjnych czywspólnych inicjatywach dlalokalnych społeczności
  • Bezpośrednio nanaszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna zbasenem isiłownią, stołówka
  • Karnety nacałą rundę piłkarskiej ekstraklasy dlafanów Cracovii iichrodzin
  • Udogodnienia dlarowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), adlatych, codopracy docierają samochodem - naziemny ipodziemny parking

--

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz:https://kariera.comarch.pl/praca/service-level-manager-bss/