- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. kadr i administracji
Specjalista ds. kadr i administracji
Zakres obowiązków:
-
Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem pracowników
-
Bieżące prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad procesami związanymi zewidencjonowaniem czasu pracy
-
Prowadzenie akt osobowych
-
Monitorowanie terminów ważności orzeczeń lekarskich, szkoleń BHP oraz innych wymaganych uprawnień dla danego stanowiska
-
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
-
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
-
Wystawianie faktur sprzedaży dla klientów krajowych i zagranicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi
-
Praca z dokumentami gospodarki magazynowej
-
Współpraca z księgowością i płacami
Wymagania:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych
-
Znajomość przepisów prawa pracy
-
Umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy, terminowość, systematyczność
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia
W aplikacji należy umieścić klauzulę o następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Total-chem Sp. z o.o. umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych w celach związanych z procesem obecnej oraz przyszłych rekrutacji”.