Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Fundacja Elektrowni Rybnik
Zarząd Fundacji Elektrowni Rybnik w Rybniku ogłasza nabór na stanowisko SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

  • Data publikacji:
  • 14-03-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Fundacja Elektrowni Rybnik, ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik
  • Stanowisko:
  • Pracownik Biurowy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

 Miejsce pracy: Rybnik, Fundacja Elektrowni Rybnik, ul. Podmiejska 43

 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

a)      Płace:

  • Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac.
  • Sporządzanie umów zleceń dla instruktorów oraz innych osób zatrudnionych przy projektach w Fundacji. 
  • Przygotowywanie przelewów z wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło).
  • Obliczanie składek ZUS, wynagrodzenia za czas choroby oraz zasiłki chorobowe, sporządzanie deklaracji.
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego).
  • Prowadzenie dokumentacji i stały kontakt z ZUS (m.in. zgłaszanie, wyrejestrowanie z ubezpieczeń, korekty).
  • Prowadzenie i kontrola rejestru umów zleceń.
  • Przygotowanie i wysyłka deklaracji PIT-11 oraz PIT 4R.
  • Sporządzanie sprawozdania do GUS z zakresu zatrudnienia i płac.
  • Księgowanie na podstawie planu kont.

b)     Kadry:

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu.
  • Wypełnianie świadectw pracy.
  • Kontrola terminów oraz prowadzenie ewidencji badań okresowych i szkoleń BHP.
  • Wydawanie zaświadczeń pracowniczych (np. zaświadczeń o zarobkach).
  • Ewidencja urlopów i innych zwolnień od pracy.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników na podstawie dostarczanych list obecności oraz systemu RCP.
  • Wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem Pracowniczego Programu Emerytalnego.
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczeń związanych z pakietem medycznym oraz medycyną pracy.
  • Kontrola terminowości szkoleń oraz badań profilaktycznych.
  • Zakładanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej BHP.
  • Udział w zespole powypadkowym, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzeniu rejestru wypadków pracowników.
  • Kontrola terminowości szkoleń, szkoleń BHP, badań profilaktycznych oraz prowadzenie ewidencji.
  • Udział w sporządzaniu wywiadu zawodowego dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
  • Wykonywanie innych poleceń służbowych.

c)      Kasa:

  • Przyjmowanie gotówki z kas fiskalnych.
  • Dokonywanie wpłat i przyjmowanie wpłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez osoby upoważnione.
  • Sporządzanie raportów kasowych.
  • Prowadzenie kasy walutowej.
  • Odprowadzanie gotówki do banku.
  • Właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki.
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
  • Prowadzenie ewidencji zaliczek pracowników oraz ich rozliczanie.

d)     Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych:

  • Rozliczanie ZFŚS zgodnie z obowiązującym regulaminem.
  • Wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
  • Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług, ubezpieczeń osobowych (PPE), podróży krajowych i zagranicznych, używania pojazdów do celów służbowych,
  • Znajomość programu kadrowo-płacowego Optima oraz programu Płatnik,
  • Dobra znajomość systemów czasu pracy,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Samodzielność, odpowiedzialność i skrupulatność w realizacji zadań, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Pracę zgodnie z ustalonym harmonogramem.
  • Jasny system premiowy.
  • Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Dodatkowy pakiet medyczny.
  • Pracownicze Plany Emerytalne PPE.
  • Możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferencyjnych warunkach zgodnie z wewnętrznymi przepisami.

 

 Jeśli jesteś osobą spełniającą wyżej wymienione wymagania oraz zainteresowaną naszą ofertą prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV) w  zamkniętej  kopercie opatrzonej imieniem i  nazwiskiem  oraz  dopiskiem: Dotyczy  naboru  na  stanowisko: specjalista do spraw kadr i płac do 23 marca 2022 roku do sekretariatu Fundacji, pocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik lub mailem: sekretariat@fundacjaelektrownirybnik.pl   

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu.  Aplikacje osób niepełnosprawnych są mile widziane.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.