- Ogłoszenia o Pracę
- SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
- Data publikacji:
- 14-03-2022
- Miejsce Pracy:
- Fundacja Elektrowni Rybnik, ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik
- Stanowisko:
- Pracownik Biurowy
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejsce pracy: Rybnik, Fundacja Elektrowni Rybnik, ul. Podmiejska 43
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
a) Płace:
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac.
- Sporządzanie umów zleceń dla instruktorów oraz innych osób zatrudnionych przy projektach w Fundacji.
- Przygotowywanie przelewów z wynagrodzeń (umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło).
- Obliczanie składek ZUS, wynagrodzenia za czas choroby oraz zasiłki chorobowe, sporządzanie deklaracji.
- Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego).
- Prowadzenie dokumentacji i stały kontakt z ZUS (m.in. zgłaszanie, wyrejestrowanie z ubezpieczeń, korekty).
- Prowadzenie i kontrola rejestru umów zleceń.
- Przygotowanie i wysyłka deklaracji PIT-11 oraz PIT 4R.
- Sporządzanie sprawozdania do GUS z zakresu zatrudnienia i płac.
- Księgowanie na podstawie planu kont.
b) Kadry:
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu.
- Wypełnianie świadectw pracy.
- Kontrola terminów oraz prowadzenie ewidencji badań okresowych i szkoleń BHP.
- Wydawanie zaświadczeń pracowniczych (np. zaświadczeń o zarobkach).
- Ewidencja urlopów i innych zwolnień od pracy.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników na podstawie dostarczanych list obecności oraz systemu RCP.
- Wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczeń związanych z pakietem medycznym oraz medycyną pracy.
- Kontrola terminowości szkoleń oraz badań profilaktycznych.
- Zakładanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej BHP.
- Udział w zespole powypadkowym, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzeniu rejestru wypadków pracowników.
- Kontrola terminowości szkoleń, szkoleń BHP, badań profilaktycznych oraz prowadzenie ewidencji.
- Udział w sporządzaniu wywiadu zawodowego dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
- Wykonywanie innych poleceń służbowych.
c) Kasa:
- Przyjmowanie gotówki z kas fiskalnych.
- Dokonywanie wpłat i przyjmowanie wpłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowych podpisanych przez osoby upoważnione.
- Sporządzanie raportów kasowych.
- Prowadzenie kasy walutowej.
- Odprowadzanie gotówki do banku.
- Właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki.
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
- Prowadzenie ewidencji zaliczek pracowników oraz ich rozliczanie.
d) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych:
- Rozliczanie ZFŚS zgodnie z obowiązującym regulaminem.
- Wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
- Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług, ubezpieczeń osobowych (PPE), podróży krajowych i zagranicznych, używania pojazdów do celów służbowych,
- Znajomość programu kadrowo-płacowego Optima oraz programu Płatnik,
- Dobra znajomość systemów czasu pracy,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- Samodzielność, odpowiedzialność i skrupulatność w realizacji zadań, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Pracę zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Jasny system premiowy.
- Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Dodatkowy pakiet medyczny.
- Pracownicze Plany Emerytalne PPE.
- Możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferencyjnych warunkach zgodnie z wewnętrznymi przepisami.
Jeśli jesteś osobą spełniającą wyżej wymienione wymagania oraz zainteresowaną naszą ofertą prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV) w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista do spraw kadr i płac do 23 marca 2022 roku do sekretariatu Fundacji, pocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik lub mailem: sekretariat@fundacjaelektrownirybnik.pl
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu. Aplikacje osób niepełnosprawnych są mile widziane.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.