Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Joanna
Dla Klienta poszukuję

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data publikacji:
  • 19-09-2022
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków

 

zapewnienie doskonałej jakości obsługi klienta z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji

wspieranie i koordynowanie przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji dla klienta

budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami

opieka nad poprawnym obiegiem informacji

ścisła współpraca z działem marketingu oraz butikiem firmy Monika Kamińska

kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

ciągłe doskonalenie procesów związanych z obsługą i utrzymywaniem klienta

 

Nasze wymagania

 

minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

umiejętność pracy na różnych kanałach komunikacji (facebook, instagram, email, Messenger, etc.)

wysoka wrażliwość na jakość obsługi klienta oraz znajomość kluczowych wskaźników efektowności w tym obszarze

energia do pracy i pozytywne podejście do klientów

szybkość działania z zachowaniem wymaganej skrupulatności

znajomość języka angielskiego umożliwiającą skuteczną komunikacje

 

To oferujemy

 

atrakcyjne stanowisko w luksusowej marce modowej

prace w młodym, bardzo dynamicznym zespole

bardzo dobra atmosferę pracy

atrakcyjne rabaty pracownicze

możliwość rozwoju zawodowego