- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Data publikacji
27-05-2025
Miejsce Pracy
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Rzeszów, Wrocław, Łódź, Szczecin
Wynagrodzenie
5000-5500
Stanowisko
Konsultant
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Nie czekaj, aplikuj już dziś i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta.
Twoje zadania:
Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Nie czekaj, aplikuj już dziś i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń