- Ogłoszenia o Pracę
- Warszawa
- Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża automotive)
Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża automotive)
Data publikacji
05-12-2025
Miejsce Pracy
Warszawa
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie mobilności pojazdów w najmie długoterminowym (m.in. serwis, opony, ubezpieczenia, assistance, pojazdy zastępcze).
- Monitorowanie realizacji usług przez współpracujących partnerów (np. assistance).
- Zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi oraz rozliczeniami składek.
- Przygotowywanie dokumentacji i wprowadzanie zmian do umów zgodnie z wnioskami klientów.
- Obsługa procesów operacyjnych związanych z modyfikacjami, przedłużeniami i zakończeniami umów, także w przypadku szkód całkowitych lub kradzieży.
- Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi dotyczącymi zawartych umów.
- Wsparcie w procesie reklamacji i refakturowania kosztów (we współpracy z dedykowanymi zespołami).
- Archiwizacja dokumentacji oraz aktualizacja baz danych i statusów spraw.
- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy w każdym kanale kontaktu.
- Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych, w tym poziomu satysfakcji klienta.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Dobra znajomość MS Excel, w tym tabel przestawnych.
- Znajomość SAP lub Salesforce będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Swoboda w rozmowie telefonicznej i min. roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane w branży automotive lub finansowej.
- Empatia, spokój w rozmowie i konsekwencja w prowadzeniu spraw.
- Praca w godzinach 9:00-17:00; możliwość ruchomego czasu (8-10 / 16-18) po uzgodnieniu z przełożonym.
- Tryb pracy: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie.
- Sprzęt zapewnia pracodawca.
- Wdrożenie, pełne wsparcie zespołu.
- Szkolenia wewnętrzne (m.in. produkty finansowe, systemy).
- Umowa o pracę bądź zlecenie - pierwsza na okres próbny 3 miesiące.
- Roczna premia - wypłacana po pełnym roku współpracy.
- Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, komfortowe zaplecze socjalne.
- Realna możliwość rozwoju kompetencji i udziału w szkoleniach.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Aktualnie dla jednego z naszych klientów, firmy z branży automotive, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie mobilności pojazdów w najmie długoterminowym (m.in. serwis, opony, ubezpieczenia, assistance, pojazdy zastępcze).
- Monitorowanie realizacji usług przez współpracujących partnerów (np. assistance).
- Zarządzanie polisami ubezpieczeniowymi oraz rozliczeniami składek.
- Przygotowywanie dokumentacji i wprowadzanie zmian do umów zgodnie z wnioskami klientów.
- Obsługa procesów operacyjnych związanych z modyfikacjami, przedłużeniami i zakończeniami umów, także w przypadku szkód całkowitych lub kradzieży.
- Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi dotyczącymi zawartych umów.
- Wsparcie w procesie reklamacji i refakturowania kosztów (we współpracy z dedykowanymi zespołami).
- Archiwizacja dokumentacji oraz aktualizacja baz danych i statusów spraw.
- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy w każdym kanale kontaktu.
- Realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych, w tym poziomu satysfakcji klienta.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Dobra znajomość MS Excel, w tym tabel przestawnych.
- Znajomość SAP lub Salesforce będzie dodatkowym atutem.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Swoboda w rozmowie telefonicznej i min. roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane w branży automotive lub finansowej.
- Empatia, spokój w rozmowie i konsekwencja w prowadzeniu spraw.
Oferta:
- Praca w godzinach 9:00-17:00; możliwość ruchomego czasu (8-10 / 16-18) po uzgodnieniu z przełożonym.
- Tryb pracy: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie.
- Sprzęt zapewnia pracodawca.
- Wdrożenie, pełne wsparcie zespołu.
- Szkolenia wewnętrzne (m.in. produkty finansowe, systemy).
- Umowa o pracę bądź zlecenie - pierwsza na okres próbny 3 miesiące.
- Roczna premia - wypłacana po pełnym roku współpracy.
- Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, komfortowe zaplecze socjalne.
- Realna możliwość rozwoju kompetencji i udziału w szkoleniach.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń