- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. Obsługi Klienta Szczecin
Specjalista ds. Obsługi Klienta Szczecin
Data publikacji
21-10-2025
Miejsce Pracy
Szczecin
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rodzaj Umowy
Umowa o pracę
Wymiar Pracy
Pełny etat
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Szczecinie.
• Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
• Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
• Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
• Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
• Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
• Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
• Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
• Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
• Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
• Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
• Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
• Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
• Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
• Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
• Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Nie czekaj, aplikuj już dziś i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta.
E-mail: hr@ipracujzdalnie.pl lub nr tel: 602 463 099
Twoje zadania:
• Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
• Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
• Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
• Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
• Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
• Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
• Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
• Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
• Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
• Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
• Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
• Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
• Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
• Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
• Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Nie czekaj, aplikuj już dziś i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta.
E-mail: hr@ipracujzdalnie.pl lub nr tel: 602 463 099
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń