- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
- Data publikacji:
- 29-09-2021
- Miejsce Pracy:
- Lublin
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
· Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
· Obsługa Klientów polskojęzycznych ( + jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
· Wprowadzanie danych do systemu
· Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
· Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
· Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
· Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
· Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
· Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
· Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
· Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
· Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
· Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
· Zainteresowania nowymi technologiami
· Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
· Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę już od pierwszego dnia współpracy
· Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - ponieważ obsługujemy naszych Klientów 24/7
· Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
· Szkolenie przygotowujące do pracy
· Wiele wyzwań i ambitnych zadań
· Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie