Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Concentrix CVG International Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

  • Data publikacji:
  • 29-09-2021
  • Miejsce Pracy:
  • Lublin
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Co należy do Twoich ciekawych zadań?

· Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów

· Obsługa Klientów polskojęzycznych ( + jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)

· Wprowadzanie danych do systemu

· Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych

· Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych

· Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

· Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

· Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu

· Dbanie o wysoką jakość obsługi

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

· Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)

· Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

· Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi

· Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta

· Zainteresowania nowymi technologiami

· Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy

 

Co możemy dać Ci w zamian?

· Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę już od pierwszego dnia współpracy

· Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - ponieważ obsługujemy naszych Klientów 24/7

· Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

· Szkolenie przygotowujące do pracy

· Wiele wyzwań i ambitnych zadań

· Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie