- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim
- Data publikacji:
- 21-09-2021
- Miejsce Pracy:
- Kraków
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procesów i sposobów działania,
- informacje zwrotne i kwestie sporne: zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie informacji zwrotnych i przekazywanie do Klientów wiadomości w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
- oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
- sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych,
- wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
- obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart,
- Wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
Wymagania:
Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:
- biegła znajomość języka angielskiego – poziom B2,
- biegła znajomość języka słowackiego lub czeskiego – poziom B2
- preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
- doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
- zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem,
- zdolność do budowania szerokiej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych spraw Klientów,
- wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
- mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
- umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.