- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. obsługi klienta - zdalnie
Specjalista ds. obsługi klienta - zdalnie
OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.
Wymagania:
- Pasja do pomagania innym i rzetelna obsługa klienta.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz zdolność do budowania trwałych relacji z klientami.
- Umiejętność słuchania i rozumienia potrzeb klientów.
- Chęć nauki i rozwijania się w dziedzinie finansów i ubezpieczeń (doświadczenie w branży mile widziane, ale niekonieczne).
- Dbałość o profesjonalizm i etykę w pracy.
Co oferujemy:
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci dostosować pracę do swojego życia osobistego.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele.
- Możliwość kariery i awansu w naszej organizacji.
Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz być częścią naszego zespołu, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń