Znajdź Wymarzoną Pracę i ZARABIAJ
Specjalista ds. Obsługi Klientów lub Specjalista ds. Płatności niem C1 ang B2

Specjalista ds. Obsługi Klientów ds. Płatności niem C1 ang B2

Data publikacji 26-10-2025
Miejsce Pracy zdalnie
Wynagrodzenie 7200-8500
Stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta

Mamy do zaoferowania dwa stanowiska:

Specjalista ds. Obsługi Klientów:

-Obsługa klientów w zakresie zgłoszeń serwisowych i naprawczych przez telefon i e-mail.

-Weryfikacja i zatwierdzanie umów związanych z serwisem i naprawami.

-Zarządzanie zamówieniami i zwrotami w systemie SAP.

-Koordynacja procesu serwisowego we współpracy z zespołami wewnętrznymi i dostawcami części.

-Zapewnienie terminowego rozwiązania zgłoszeń zgodnie z ustalonymi standardami.

Specjalista ds. Obsługi Płatności Klientów:

-Windykacja należności klientów, zapewnianie terminowych płatności i unikanie zaległości.

-Redukcja przeterminowanych należności, maksymalizacja wpływów i zbieranie informacji o sporach.

-Realizacja tygodniowych i miesięcznych celów windykacyjnych zgodnie z SLA.

-Raportowanie działań windykacyjnych i prognozowanie przepływów pieniężnych.

-Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez regularną komunikację.

Wymagania:

-Obecność w biurze w Warszawie ok. 1 w miesiącu

-Angielski min. B2, niemiecki min. B2+/C1

-Pełnoetatowa dostępność (poniedziałek–piątek).

-Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

-Znajomość MS Office

Oferujemy:

- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz program akcji

pracowniczych

- Dostęp do platformy MyBenefit (możliwość skorzystania z szerokiej gamy produktów

i usług, w tym karty Multisport oraz karty lunchowej)

- Indywidualne wsparcie Career counselor’a i określoną ścieżkę rozwoju zawodowego,

a także możliwość sesji z Coachem

- Szeroki pakiet szkoleniowy (oferta szkoleń miękkich i technicznych, dostęp do

platformy e-learningowej, możliwość dofinansowania do kursów oraz certyfikacji)

- Employee Assistance Program – bezpłatne wsparcie w jednorazowych konsultacjach

prawniczych, finansowych oraz psychologicznych

- Płatny program poleceń pracowników

Odpowiedz na Ogłoszenie

CAPTCHA

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń