Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Specjalista ds. utrzymania klienta B2B

Specjalista ds. utrzymania klienta B2B

DPS Software Polska to wysoko wykwalifikowany zespół specjalistów technicznych, z których każdy z nich poza ekspercką znajomością SOLIDWORKS, rozwija znajomość różnego rodzaju dedykowanych dodatków SOLIDWORKS. Swoją wiedzę i kompetencje na co dzień wykorzystują w kontaktach z Klientami w zakresie prezentowania możliwości oprogramowania, szkoleń i udzielania pomocy technicznej. Naszym priorytetem jest współpraca na najwyższym poziomie zarówno wewnątrz firmy, jak i z naszymi Klientami.

Czym się będziesz zajmować?

• Monitorowaniem i pilnowaniem terminów wygasających subskrypcji na oprogramowanie,
• informowanie i ofertowanie Klientom możliwości przedłużenia subskrypcji,
• sporządzaniem oferty i finalizacją sprzedaży,
• dodatkowo zajmiesz się pracą z bazą danych i aktualizacją informacji o Klientach.

Co Ci pomoże w wykonywaniu swoich zadań?

• Umiejętność prowadzenia swobodnych rozmów telefonicznych,
• doświadczenie w obsłudze klienta też się przyda,
• inicjatywa i konsekwencja w realizacji zadań,
• skupienie na rozwoju umiejętności sprzedażowych,
• znajomość j. angielskiego na poziomie B2.

Proponujemy w zamian:

• atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system prowizyjny,
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• szkolenia produktowe i wsparcie na kolejnych etapach wdrożenia,
• niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
• możliwość rozwoju w strukturze działu handlowego,
• pakiet medyczny, kartę Multisport, dofinasowanie do nauki języka angielskiego.

Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie do systemu aplikacji o pracę.   https://dps-software.elementapp.ai/application/v2/4f011b40-a0d2-47e8-871c-095ed3157799/7711657f-cc2e-4a2a-bb2a-524e02948ab8?source=e078c6e5-37a2-4584-84ae-6859f078aa9a