- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista/ka ds. reklamy

Specjalista/ka ds. reklamy
Głównym celem stanowiska jest przygotowywanie kampanii reklamowych (offline i online) dla marek motoryzacyjnych we współpracy z agencją kreatywną i domem mediowym.
Główne obowiązki:
• praca przy powstawaniu briefu• planowanie budżetu reklamowego i produkcyjnego• wybór odpowiednich mediów reklamowych i weryfikowanie media planów• nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych (współpraca z agencjami)• ocena efektywności działań reklamowych• koordynacja wszystkich etapów ścieżki klienta od komunikacji po generowanie leada i sprzedaży• przygotowywanie materiałów POS oraz eventów• zarządzanie i kontrola budżetów mediowych i produkcyjnych• bliska współpraca z innymi działami Dyrekcji Marketingu i z Dyrekcją Sprzedaży
Wymagania:
• wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane kierunkowe (marketing)• co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy nad kampaniami mediowymi• doświadczenie zawodowe w dziale marketingu bądź agencji mediowej
• znajomość technik i narzędzi marketingowych• biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego na poziomie B2• znajomość narzędzi pakietu MS Office (Word, Excel. PowerPoint)• komunikatywność• umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu• asertywność
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w People
- praca od poniedziałku do piątku na pełny etat
- pracę hybrydową: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
- benefity: prywatna opieka medyczna (Medicover) i karta MultiSport
- skrócony czas pracy w piątki - 6 godzin
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń