- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista/ka ds. organizacji eventów gastronomicznych
Specjalista/ka ds. organizacji eventów gastronomicznych
Data publikacji
07-10-2025
Miejsce Pracy
Kamień Śląski
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dla naszego Klienta – Hotelu zlokalizowanego w Kamieniu Śląskim – poszukujemy Specjalisty/ki ds. gastronomii i eventów. Nasz Klient poszukuje odpowiedzialnej i samodzielnej osoby, która posiada już pierwsze doświadczenie w gastronomii bądź hotelarstwie. Twoja rola będzie kluczowa dla organizacji wydarzeń hotelowo-restauracyjnych. Dzięki Tobie obiekt będzie miał możliwość organizowania większej ilości jakościowych eventów.
Możliwość sprawdzenia się w nowym, nieszablonowym stanowisku
Stabilne zatrudnienie na bazie Umowy o prace (po okresie próbnym)
Premie uznaniowe
Coroczny wyjazd integracyjny
Możliwość poszerzenia kompetencji wewnątrz organizacji
Możliwość rozwoju i proponowania swoich rozwiązań
Organizowanie oraz sprawowanie kontroli nad imprezami okolicznościowymi, konferencjami, eventami
Obsługa klientów B2B i B2C, przygotowywanie ofert handlowych i sprzedaż usług eventowych oraz cateringowych
Sporządzanie budżetu usługi cateringowej
Zarządzanie zespołem kelnerskim na wydarzeniach oraz organizacja pracy w obszarze obsługi kelnerskiej restauracji hotelowej
Efektywna współpraca z innymi działami hotelu, kontrahentami, dostawcami i wszystkimi partnerami biznesowymi
Ścisła współpraca z Szefem Kuchni
Kontrola czystości hotelu
Doświadczenie w gastronomi/hotelarstwie lub pokrewnych branżach
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Odpowiedzialność za swoje działania
Komunikatywność, Samodzielność, Dyscyplina pracy
Mile widziane doświadczenie w organizacji eventów lub zarządzaniu projektami
Brzmi ciekawie? Aplikuj już teraz!
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 30135.
Oferujemy:
Możliwość sprawdzenia się w nowym, nieszablonowym stanowisku
Stabilne zatrudnienie na bazie Umowy o prace (po okresie próbnym)
Premie uznaniowe
Coroczny wyjazd integracyjny
Możliwość poszerzenia kompetencji wewnątrz organizacji
Możliwość rozwoju i proponowania swoich rozwiązań
Obowiązki:
Organizowanie oraz sprawowanie kontroli nad imprezami okolicznościowymi, konferencjami, eventami
Obsługa klientów B2B i B2C, przygotowywanie ofert handlowych i sprzedaż usług eventowych oraz cateringowych
Sporządzanie budżetu usługi cateringowej
Zarządzanie zespołem kelnerskim na wydarzeniach oraz organizacja pracy w obszarze obsługi kelnerskiej restauracji hotelowej
Efektywna współpraca z innymi działami hotelu, kontrahentami, dostawcami i wszystkimi partnerami biznesowymi
Ścisła współpraca z Szefem Kuchni
Kontrola czystości hotelu
Wymagania:
Doświadczenie w gastronomi/hotelarstwie lub pokrewnych branżach
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Odpowiedzialność za swoje działania
Komunikatywność, Samodzielność, Dyscyplina pracy
Mile widziane doświadczenie w organizacji eventów lub zarządzaniu projektami
Brzmi ciekawie? Aplikuj już teraz!
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 30135.
Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa
- Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
- Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
- Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
- Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń