Znajdź Wymarzoną Pracę i ZARABIAJ
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalisty ds. Administracji i Wyceny

Data publikacji 21-05-2025
Miejsce Pracy Mysłakowice, k. Jeleniej Góry, woj. dolnośląskie
Stanowisko Inżynier
Rodzaj Pracy Praca stała
Rodzaj Umowy Umowa o pracę
Wymiar Pracy Pełny etat
Znajomość Języka Angielski
Zakwaterowanie Tak
Doświadczenie Wymagane

Specjalista ds. Administracji i Wyceny – branża budowlana

  • Miejsce pracy: Mysłakowice (woj. dolnośląskie)
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B (do wyboru)
  • Praca stacjonarna z możliwością zakwaterowania

Opis stanowiska:

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Wyceny, która będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów administracyjnych w projektach budowlanych oraz przygotowywanie kosztorysów i ofert. Idealny kandydat to osoba zorganizowana, dokładna i samodzielna, która dobrze odnajduje się w środowisku techniczno-biurowym.

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne biura budowy i zespołu projektowego
  • Przygotowywanie kosztorysów i wycen projektów budowlanych
  • Tworzenie i edycja ofert handlowych
  • Monitorowanie kosztów oraz analiza budżetów inwestycji
  • Współpraca z dostawcami i podwykonawcami
  • Udział w sporządzaniu dokumentacji przetargowej i umów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Student/absolwent studiów inżynierskich z zakresu budownictwa
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i kosztorysową
  • Dokładność i skrupulatność w działaniu

Mile widziane

  • doświadczenie w branży budowlanej lub technicznej
  • znajomość narzędzi do tworzenia kosztorysów

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Pracę stacjonarną w biurze w Mysłakowicach k. Jeleniej Góry
  • Możliwość zakwaterowania w pobliżu miejsca pracy lub zwrot kosztów dojazdu
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer i telefon służbowy.
  • Przyjazne środowisko pracy w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Piątkowe obiady

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@regess.eu, lub o kontakt telefoniczny pod numerem: 519 010 726

Odpowiedz na Ogłoszenie

CAPTCHA

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń