Znajdź Wymarzoną Pracę i ZARABIAJ

Stanowisko urzędnicze ds. przygotowania i realizacji inwestycji

Data publikacji 18-07-2025
Miejsce Pracy SICIENKO
Stanowisko Pracownik Biurowy

WÓJT GMINY SICIENKO

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. przygotowania i realizacji inwestycji

w Referacie Inwestycji i Rozwoju  Urzędu Gminy w Sicienku

 

1)       Wymagania niezbędne:

Kandydatem może być osoba która:

a)       spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

b)       posiada wykształcenie wyższe,

c)       zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:

-         ustawy o samorządzie gminnym,

-         prawa budowlanego,

-         prawa zamówień publicznych,

-         ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

-         kodeksu postępowania administracyjnego,

d)       posiada prawo jazdy kat. B,

e)       posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

f)        posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.

2) Wymagania dodatkowe:

a)     preferowane wykształcenie techniczne,

b)    doświadczenie zawodowe w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub w biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy,

c)     znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,

d)    uprawnienia do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w innej specjalności,

e)    doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,

f)      umiejętność interpretowania przepisów, umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, komunikatywność, inicjatywa, zdyscyplinowanie, umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole, odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań.

3)       Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:

a)     opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,

b)    ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,

c)     koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,

d)    sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,

e)    uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,

f)      przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,

g)     udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,

h)    podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów,

i)      udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia  technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,

j)      uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,

k)     sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,

l)      przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkownie,

m)  rozliczanie finansowe realizowanych zadań,

n)    prowadzenie Karty realizacji inwestycji,

o)    współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,

p)    analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,

q)    sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,

r)     organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,

s)     inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

4)       Warunki pracy na stanowisku

a)     praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;

b)    umowa o pracę - pełen etat;

c)     praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie – obszar Gminy Sicienko;

d)    praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek;   w godz. 7.30-14.00 w piątek;

e)    praca w zespole;

f)      codzienny kontakt telefoniczny;

g)     bezpośredni kontakt z klientami.

5)       W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.  

6)       Wymagane dokumenty:

a)       list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;

b)       życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;

c)       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

d)       kserokopie świadectw pracy;

e)       kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

f)        oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;

g)       oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

h)       oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;

i)         dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;

j)         referencje, jeśli takie posiada;

k)       inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;

l)         kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

 

 Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju” w terminie do 28 lipca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.

7)       Dodatkowe informacje:

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:

·         I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,

·         II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru. Zastrzega się prawo zakończenie otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) jest dostępna na stronie Urzędu Gminy w Sicienku  w zakładce AKTUALNOŚCI - ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ  oraz na stronie BIP Urzędu Gminy w Sicienku w zakładce w Nabór Pracowników – link dostępny na górze strony.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 433.

 

                                                                 

                                                                                                               

 Wszystkie szczegóły dpostępne pod linkiem: https://bip.sicienko.pl/oferta-pracy/10779/stanowisko-urzednicze-ds-przygotowania-i-realizacji-inwestycji 

                                                                                                               

Sicienko, 16 lipca 2025 r.

 

Odpowiedz na Ogłoszenie

CAPTCHA

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń