Joanna
Dla Klienta poszukuję pracownika

Team Leader w Dziale Obsługi Klienta

  • Data publikacji:
  • 12.4.2021
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Branża:
  • Sprzedaż / Handel
  • Stanowisko:
  • Manager

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
  • wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie zadań zespołowych,
  • coaching, motywowanie i wspieranie pracowników w codziennej pracy,
  • wprowadzenie oraz kontrolowanie stosowania standardu obsługi klienta,
  • ocena podległych osób ( odsłuchy telefoniczne ),
  • współpraca w zakresie rozwijania i nadzorowania sieci monterów,
  • rekrutacja i szkolenia nowych członków zespołu,
  • koordynacja przepływu informacji na firmowej bazie wiedzy,
  • bieżąca kontrola i rozliczanie zgłoszeń, reklamacji Klientów.

Nasze wymagania

  • minimum 2 –lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne,
  • umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów,
  • łatwość budowania relacji i motywowania zespołu,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • zdolności analityczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • wykształcenie wyższe,
  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • możliwość dynamicznego rozwoju w firmie technologicznej,
  • ciekawą pracę w młodym, profesjonalnym zespole,
  • dogodną lokalizację biura,
  • przyjazną atmosferę,
  • prywatną opiekę medyczną LUX-MED oraz karta Multisport

 

 

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń