Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Audit HR Sp. z o.o.
AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko

Inżynier procesu (K/M)

  • Data publikacji:
  • 17-06-2021
  • Miejsce Pracy:
  • Kostrzyn nad Odrą
  • Stanowisko:
  • Inżynier

AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. poszukuje Kandydata na stanowisko

Starszy inżynier procesu (K/M)

/miejsce pracy: Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Projektowanie i wdrażanie nowych procesów i technologii
  • Planowanie procesów i zasobów dla nowych projektów
  • Opracowanie budżetów dla nowych projektów
  • Zamawianie i implementacja nowych maszyn i narzędzi
  • Rozwój lokalnej sieci dostawców maszyn i oprzyrządowania
  • Analiza i optymalizacja czasów i procesów produkcyjnych
  • Balansowanie linii produkcyjnych i optymalizacja czasów cyklu
  • Nadzorowanie obciążenia i zdolności maszyn produkcyjnych
  • Identyfikacja i eliminowanie problemów produkcyjnych i jakościowych
  • Odbiory techniczne maszyn, narzędzi i procesów lokalnie i u dostawców
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami maszyn i technologii
    w celu usuwania problemów oraz opracowania nowych rozwiązań
  • Opracowanie i nadzór dokumentacji technicznej i procesowej
  • Opracowanie instrukcji i procedur
  • Współpraca z międzynarodowym zespołem projektowym

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna wiedza z zakresu mechaniki, pneumatyki i elektryki
  • Praktyczna znajomość rysunku technicznego
  • Znajomość AutoCAD
  • Znajomość podstawowych narzędzi optymalizacyjnych
  • Znajomość dokumentacji procesowej (FMEA, Flow chart’y etc.)
  • Praktyczna wiedza z zakresu projektowania procesów wytwórczych
  • Znajomość obsługi prostych urządzeń pomiarowych
  • Mile widziane uprawnienia elektryczne do 1kV, także do odnowienia
  • Znajomość lub chęć poznania sterowników Siemens S7
  • Znajomość lub chęć poznania pracy w środowisku Simatic Step 7
  • znajomość obsługi komputera (MS Office, zwłaszcza Excel)
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • Dobra samoorganizacja, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu

 

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: emilia.kaminska@audit.com.pl  tel. 508 913 479

 

 

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o następującej treści:

  • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem wyłącznie w tej rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy.

Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl

 

  • jeżeli jest Pani/Pan zainteresowana/y udziałem w bieżącej oraz przyszłych rekrutacjach:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora - AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. (66-400) ul. Walczaka 20, w celach związanych z realizacją bieżącego oraz przyszłych projektów rekrutacyjnych, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia ich przetwarzania. Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych dostępną na stronie: www.ochrona-danych.audit.com.pl