Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Fundacja Sowelo

Pracownik Administracyjny

Poszukiwany Pracownik Administracyjny

 

Fundacja Sowelo to organizacja pozarządowa, która nieformalnie rozpoczęła swoją działalność w 2017 roku. Zarejestrowana w 2018 roku, od momentu rozpoczęcia działalności realizuje jedne z najbardziej skutecznych i prężnie rozwijających się programów asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Obecnie szukamy pracownika administracyjnego do obsługi projektów Fundacji, np.:

- przyjmowania ewidencji czasu pracy asystentów

- kompletowania dokumentacji projektowej

- wsparcia koordynatora projektu w jego zadaniach

- bieżących prac administracyjno - biurowych

 

Oferujemy:

- zatrudnienie 01. 2023 roku w wymiarze ok. 80 h/ m-c.

- elastyczny czas pracy

- pracę w stabilnym środowisku z możliwością rozwoju

- formę zatrudnienia do uzgodnienia

 

Od kandydatów oczekujemy:

- umiejętności pracy w grupie

- dobrej organizacji własnego czasu pracy

- dobrej znajomości pakietu MS Office i dysku Google

- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w innej organizacji pozarządowej

 

Jeśli jesteś zainteresowany, koniecznie prześlij aplikację na:

biuro@sowelo.net.pl

Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnościami.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.