Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Aviva
Doświadczony menedżer poszukuje osób do zespołu sprzedawców:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aviva to jedna z największych instytucji finansowych w naszym kraju. Od lat zabezpiecza przyszłość swoich klientów i proponuje rozwiązania ułatwiające oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele. Jeśli szukasz możliwości rozwoju i nowych wyzwań – Aplikuj już teraz!

Zadania kandydata:

  • obsługa klientów w zakresie produktów i usług finansowych Aviva,
  • pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad aktualnymi klientami oraz opieka posprzedażowa,
  • doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientami.

Wymagania:

  • min. wykształcenie średnie,
  • zaświadczenie o niekaralności,
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • liczne ścieżki rozwoju oraz pakiety profesjonalnych szkoleń i wyjazdów szkoleniowych,
  • elastyczny czas pracy (dzięki temu możesz łączyć pracę np. ze swoim hobby lub z opieką nad dziećmi),
  • możliwość wykonywania pracy w biurze lub w formie zdalnej,
  • atrakcyjne zarobki adekwatne do osiąganych wyników oraz premie sprzedażowe,
  • wsparcie managera oraz innych ekspertów we wszystkich działaniach.

Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, aplikuj przez poniższy link i porozmawiajmy! :)

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Doradca-klienta/11764-12413-25-eba-1710.html

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.