Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Polska firma biżuterii działająca w branży e-commerce poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta.

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Data publikacji:
  • 10-01-2024
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa Wilanów
  • Wynagrodzenie:
  • 27,70 brutto/h
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma jubilerska działająca w branży e-commerce poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta.

Praca stacjonarna w biurze w Warszawie (Wilanów).

 

Podstawowe obowiązki:

  • bieżąca obsługa platformy sprzedażowej e-commerce;
  • mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta;
  • obsługa zamówień i kontakt z klientami (tutaj konieczne zdolności manualne i DIY);
  • kontakt z dostawcami firmy w bieżących sprawach;
  • obsługa zwrotów, wymian i reklamacji;
  • wprowadzanie produktów na stan magazynowy, okresowa inwentaryzacja;
  • wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepu oraz tworzenie opisów tych produktów;
  • udział w targach branżowych;
  • obsługa kasy fiskalnej i wystawianie dokumentów potwierdzających zakup (paragony, faktury);
  • administracyjne zarządzanie biurem, tj.:
  • dbanie o estetyczny wygląd biura i jego porządek;
  • realizacja zakupów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania biura takich jak materiały biurowe itp.;
  • obsługa gości firmy.

Jeśli jesteś osobą energiczną, o zaangażowanej postawie, masz poczucie estetyki, a porządek wokół to dla Ciebie ważna rzecz, z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole. 

Oczekujemy:

• doświadczenia w obsłudze klienta;

• gotowości do współpracy w niektóre soboty podczas targów branżowych;

• energiczności;

• skrupulatności i uporządkowania;

  • znajomości prawidłowej polszczyzny (ortografii, interpunkcji, składni);

• pozytywnego nastawienia i chęci do rozwoju;

  • Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B 

Oferujemy:

  • pracę w fascynującej branży:)
  • dużą samodzielność w działaniu;
  • pracę w naszym kameralnym i przestronnym biurze w Wilanowie;
  • realny wpływ na rozwój firmy;
  • zniżki pracownicze;
  • współpracę w ramach b2b lub umowy zlecenie;
  • szkolenie z zakresu obsługi systemów w sklepie;
  • miłą atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@mintydot.com