- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
- Data publikacji:
- 24-11-2021
- Miejsce Pracy:
- Lublin
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
-
Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)
-
Wprowadzanie danych do systemu
-
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
-
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
-
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
-
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
-
Dbanie o wysoką jakość obsługi
-
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
-
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
-
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
-
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
-
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
-
Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
-
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
-
Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
-
Szkolenie przygotowujące do pracy
-
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
-
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie