Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Concentrix
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

  • Data publikacji:
  • 24-11-2021
  • Miejsce Pracy:
  • Lublin
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów

  • Obsługa Klientów polskojęzycznych (a jeśli porozumiewasz się w języku angielskim – także angielskojęzycznych)

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych

  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów

  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi

Nasze wymagania
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) + (opcjonalnie) znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy

  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym

  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

  • Szkolenie przygotowujące do pracy

  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie