- Ogłoszenia o Pracę
- Kraków
- Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
- Data publikacji:
- 12-10-2021
- Miejsce Pracy:
- Kraków
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych
procedur działania, w tym: informacje zwrotne i kwestie sporne, zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie Klientom informacji zwrotnych w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność, - oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach
dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów
podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium, - sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę
poprawności ręcznego wprowadzania danych, - wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
- obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych
kart, - wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do
korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do
Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w
aplikacjach mobilnych.
Wymagania:
Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak
również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV
znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:
- biegła znajomość języka angielskiego – poziom C1,
- biegła znajomość języka rosyjskiego – poziom C1,
- preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub
odpowiednie doświadczenie, - doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
- zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych
sytuacjach podczas kontaktu z Klientem, - umiejętność budowania rozległej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w
szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej
skomplikowanych spraw Klientów, - wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia
jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy
jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych, - mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
- umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.