Fundacja Biznes Bez Barier
Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

  • Data publikacji:
  • 12.10.2021
  • Miejsce Pracy:
  • Kraków
  • Branża:
  • Pozostałe
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

    • obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych
      procedur działania, w tym: informacje zwrotne i kwestie sporne, zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie Klientom informacji zwrotnych w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
    • oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach
      dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów
      podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
    • sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę
      poprawności ręcznego wprowadzania danych,
    • wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
    • obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych
      kart,
    • wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do
      korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do
      Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w
      aplikacjach mobilnych.

 

Wymagania:

Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak
również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV
znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:

    • biegła znajomość języka angielskiego – poziom C1,
    • biegła znajomość języka rosyjskiego – poziom C1,
    • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub
      odpowiednie doświadczenie,
    • doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
    • zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych
      sytuacjach podczas kontaktu z Klientem,
    • umiejętność budowania rozległej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w
      szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej
      skomplikowanych spraw Klientów,
    • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia
      jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy
      jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
    • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • zniżki na paliwo.

 

CV prosimy kierować na adres e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.

Odpowiedz na Ogłoszenie:

Pamiętaj o Podstawowych Zasadach Bezpieczeństwa

  • Nie przelewaj, nie wysyłaj pieniędzy potencjalnemu pracodawcy
  • Nie wysyłaj płatnych sms-ów np. w zamian za dodatkowe informacje o pracy
  • Nie podawaj wrażliwych danych, np. numeru karty kredytowej
  • Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób oszustwa lub podejrzanych ogłoszeń