Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.

Sale Zabaw Fikolki sp. z o.o.
Sale Zabaw Fikołki sp. z o.o.

Specjalista ds. Telesprzedaży w Biurze Obsługi Klienta

  • Data publikacji:
  • 04-02-2019
  • Miejsce Pracy:
  • Warszawa Wilanów
  • Stanowisko:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sale Zabaw Fikołki to miejsca, które dają radość dzieciom i pozwalają na chwile oddechu dorosłym. Fikołki to kilkupoziomowa konstrukcja do zabawy, ścianki wspinaczkowe, zajęcia dodatkowe, imprezy urodzinowe oraz cykle spotkań dla rodziców. Obecnie mamy 7 działających sal zabaw, ale już za chwile zostaną uruchomione kolejne. W związku z rozwojem aktualnie poszukujemy osób do naszego zespołu w tworzonym w centrali spółki Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta, na stanowisko:

 

Specjalista ds. Telesprzedaży w Biurze Obsługi Klienta

 

  • Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
  • Nie boisz się telesprzedaży do Klientów dzwoniących na infolinię oraz zarejestrowanych w bazie?

 

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa infolinii Fikołki – udzielanie informacji z zakresu organizacji urodzin, udziału w warsztatach, przyjmowanie rezerwacji;
  • telefoniczna obsługa Klienta - prezentacja i sprzedaż oferowanych usług typu: urodziny, warsztaty tematyczne, bale okolicznościowe itp.;
  • telesprzedaż do wewnętrznej bazy Klientów – sprzedaż utrzymaniowa oferty urodzinowej, warsztatów, promocja nowych produktów;
  • przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych via e-mail;
  • bieżąca obsługa systemów sprzedażowego i CRM;
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami w celu identyfikacji ich bieżących potrzeb;
  • realizacja założonych celów sprzedażowych;
  • udział w tworzeniu nowej wizji działu handlowego i sposobu obsługi Klientów,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z oddziałami  Fikołki w celu realizacji zakupionych lub zarezerwowanych usług przez Klienta;

 

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (rozmowy z klientem prowadzone w języku angielskim) – warunek konieczny;
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
  • komunikatywność, obowiązkowość, zaangażowanie;
  • samodzielność w działaniu;
  • zdolność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
  • umiejętność pracy w zespole i efektywnej organizacji pracy własnej,
  • doświadczenie w telemarketingu lub pracy w telefonicznym biurze obsługi klienta,

 

W ramach zatrudnienia oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń;
  • pracę zmianową wg godzinach 10:00 – 20:00 w tygodniu, 10:00 – 18:00 w weekendy,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • wynagrodzenie podstawowe  oraz system premiowy uzależniony od wyników.
  • przyjazną atmosferę w młodym zespole;

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w mojej aplikacji rekrutacyjnej, w tym zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku, w celach prowadzenia rekrutacji przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o..

Wyrażam też zgodę / nie wyrażam zgody na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Wiem, że:

a)        Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 14 lok 2.7/2, 02-972 Warszawa NIP 9512359453, tel. 500 200 200, e-mail: rekrutacja.arkadia@fikolki.pl;

b)        Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji;

c)        Dane osobowe pracownika przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda;

d)        Dane zostały podane dobrowolnie;

e)        Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty pośredniczące w rekrutacji;

f)         Dane są przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji, chyba że kandydat wyraził zgodę na dalsze ich przetwarzanie – w takim przypadku do wycofania zgody;

g)        Zgoda na przetwarzanie może być w każdej chwili cofnięta, co skutkować będzie usunięciem danych;