- Ogłoszenia o Pracę
- Specjalista ds. Telesprzedaży w Biurze Obsługi Klienta
Ogłoszenie jest nieaktualne, zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości aplikowania na tę ofertę.
Specjalista ds. Telesprzedaży w Biurze Obsługi Klienta
- Data publikacji:
- 04-02-2019
- Miejsce Pracy:
- Warszawa Wilanów
- Stanowisko:
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Sale Zabaw Fikołki to miejsca, które dają radość dzieciom i pozwalają na chwile oddechu dorosłym. Fikołki to kilkupoziomowa konstrukcja do zabawy, ścianki wspinaczkowe, zajęcia dodatkowe, imprezy urodzinowe oraz cykle spotkań dla rodziców. Obecnie mamy 7 działających sal zabaw, ale już za chwile zostaną uruchomione kolejne. W związku z rozwojem aktualnie poszukujemy osób do naszego zespołu w tworzonym w centrali spółki Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta, na stanowisko:
Specjalista ds. Telesprzedaży w Biurze Obsługi Klienta
- Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
- Nie boisz się telesprzedaży do Klientów dzwoniących na infolinię oraz zarejestrowanych w bazie?
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii Fikołki – udzielanie informacji z zakresu organizacji urodzin, udziału w warsztatach, przyjmowanie rezerwacji;
- telefoniczna obsługa Klienta - prezentacja i sprzedaż oferowanych usług typu: urodziny, warsztaty tematyczne, bale okolicznościowe itp.;
- telesprzedaż do wewnętrznej bazy Klientów – sprzedaż utrzymaniowa oferty urodzinowej, warsztatów, promocja nowych produktów;
- przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych via e-mail;
- bieżąca obsługa systemów sprzedażowego i CRM;
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami w celu identyfikacji ich bieżących potrzeb;
- realizacja założonych celów sprzedażowych;
- udział w tworzeniu nowej wizji działu handlowego i sposobu obsługi Klientów,
- utrzymywanie stałego kontaktu z oddziałami Fikołki w celu realizacji zakupionych lub zarezerwowanych usług przez Klienta;
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (rozmowy z klientem prowadzone w języku angielskim) – warunek konieczny;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- komunikatywność, obowiązkowość, zaangażowanie;
- samodzielność w działaniu;
- zdolność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
- umiejętność pracy w zespole i efektywnej organizacji pracy własnej,
- doświadczenie w telemarketingu lub pracy w telefonicznym biurze obsługi klienta,
W ramach zatrudnienia oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń;
- pracę zmianową wg godzinach 10:00 – 20:00 w tygodniu, 10:00 – 18:00 w weekendy,
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od wyników.
- przyjazną atmosferę w młodym zespole;
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w mojej aplikacji rekrutacyjnej, w tym zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku, w celach prowadzenia rekrutacji przez Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o..
Wyrażam też zgodę / nie wyrażam zgody na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Wiem, że:
a) Administratorem Danych Osobowych (Administrator) jest Sale Zabaw Fikołki Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 14 lok 2.7/2, 02-972 Warszawa NIP 9512359453, tel. 500 200 200, e-mail: rekrutacja.arkadia@fikolki.pl;
b) Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji;
c) Dane osobowe pracownika przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda;
d) Dane zostały podane dobrowolnie;
e) Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty pośredniczące w rekrutacji;
f) Dane są przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji, chyba że kandydat wyraził zgodę na dalsze ich przetwarzanie – w takim przypadku do wycofania zgody;
g) Zgoda na przetwarzanie może być w każdej chwili cofnięta, co skutkować będzie usunięciem danych;